دفاع امری از وضعیت اوزیل در آرسنال

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، سرمربی آرسنال به دفاع از عملکرد مسوت اوزیل در تیمش پرداخت و پیش بینی کرد او در بازی برابر چلسی به میدان برود.

دفاع امری از وضعیت اوزیل در آرسنال

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق و به نقل از دیلی میل، تیم فوتبال آرسنال در هفته دوم لیگ برتر فوتبال انگلیس باید به مصاف چلسی برود. توپچی های لندن در بازی نخست خود با دو گل به منچسترسیتی باخت. در این بازی مسوت اوزیل نمایش ضعیفی داشت و مورد انتقاد نهاده شد.

اونای امری، سرمربی آرسنال با دفاع از ستاره آلمانی تیمش گفت : اوزیل بازیکن حساسی است. البته که من هم انتظار زیادی از او دارم. با این حال من مطمئن هستم که به زودی با عملکرد خوب خود پاسخ منتقدانش را خواهد داد. اوزیل، بازیکنی است که دوست دارد راحت توپ به دستش برسد. او یک شماره 10 خیلی خوب برای هر تیمی است. با این حال اوزیل از نظر دفاعی ضعف هایی دارد که باید پوشانده شوند. همه بازیکنان باید در دفاع کمک نمایند. از نظر من او مشکل خاصی ندارد و شانس زیادی برای تقابل با چلسی دارد.

سرمربی تیم فوتبال آرسنال در انتها صحبت های خود افزود: هواداران باید وضعیت تیم را درک نمایند و به ما زمان دهند. احتیاج داریم که با گذشت زمان شناخت هر چه بیشتری از تیم به دست بیاوریم. تازه هفته دوم است و بازی های زیادی را پیش رو داریم و من مطمئن هستم که شرایط ما از این هم بهتر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دفاع امری از وضعیت اوزیل در آرسنال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفاع امری از وضعیت اوزیل در آرسنال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید