شناختی از تیم مرزبان نداریم، آماده حضور در پلی آف آسیا هستیم

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، علی دایی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر نفت مسجدسلیمان گفت: بازی سختی را با نفت مسجدسلیمان پیش رو داریم. تیم قابل احترامی برای ما خواهد بود. بعد از رفتن ویسی دیداری از تیم نفت ندیدیم که بتوانیم اطلاعات دقیقی از شرایط این تیم با حضور آقای مرزبان به دست بیاوریم.

شناختی از تیم مرزبان نداریم، آماده حضور در پلی آف آسیا هستیم

وی ادامه داد: با این حال تمام تلاشمان را خواهیم کرد که بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و سه امتیاز این دیدار را بگیریم.

علی دایی در مورد توافقی که با باشگاه پرسپولیس داشته است تا مشکل این تیم حل گردد گفت: امیدوارم پرسپولیس با قدرت به کارش ادامه دهد و مسئولان باشگاه هم به توافقی که با ما داشته اند پایبند باشد و تسویه حساب مالیاتی من را انجام بدهند.

وی در مورد اینکه تیمش آماده حضور در لیگ قهرمانان آسیا و مرحله پلی آف هست گفت: ما از اول هم می دانستیم سهمیه ایران 2+2 است ما از ابتدا هم در پلی آف حضور داشتیم اما تیم ما کمتر از تیم های دیگر نیست و فوتبال خوبی بازی می نماید و مسئله ای برای حضور در پلی آف و دور مقدماتی نداریم. فقط برخی بازیکنان ما تجربه بین المللی ندارند که به مرور زمان این مساله هم حل خواهد شد.

علی دایی در مورد اقداماتی که برای ساخت خانه های مناطق زلزله زده در کرمانشاه صورت گرفت است گفت: خیلی از شرکت ها با ما همکاری خوبی نموده اند و متریال را با قیمت تمام گردیده به ما دادند و خیلی از شرکت ها هم پول آن را هم نگرفتند. شرایط ما به گونه ای است که می خواهیم خانه هایی را در اینجا بسازیم که از تکنولوژی ایتالیایی استفاده نموده که نه تنها برابر زلزله بلکه در برابر هر چه فکرش را کنید مقاوم است چنین کاری در ایران انجام نگردیده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شناختی از تیم مرزبان نداریم، آماده حضور در پلی آف آسیا هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناختی از تیم مرزبان نداریم، آماده حضور در پلی آف آسیا هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید