ماریو با اطمینان برانکو به زاگرب رفت

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، ماریو بودیمیر مهاجم بلند قامت دینامو بعداز حرف و حدیث های فراوان به رغم حضور در اردوی تیمش در کرواسی، با آغاز تمرینات پرسپولیس همانطور که برانکو وعده داده بود، در جمع سرخ پوشان حاضر شد و تمریناتش را با پرسپولیس آغاز کرد. در روزهایی که شاگردان برانکو خود را در دوحه برای رقابت های پیش رو آماده می کنندو البته بودیمیر هم در کنار آنها حضور داشت، حرف و حدیث های فراوانی وجود داشت. از یک طرف گفته می شد که قرارداد او در دوحه با پرسپولیس بسته خواهد شد و حتی در باره مبلغ قرارداد او هم حرف و حدیث های فراوانی وجود داشت.

ماریو با اطمینان برانکو به زاگرب رفت

حضور عرب سرپرست سرخ پوشان در دوحه شایعات را بیشتر هم کرد، چرا که گفته می شد سرپرست فعلی باشگاه پرسپولیس برای عقد قرارداد بودیمیر به دوحه سفر نموده است که البته با سرانجام تمرینات در دوحه و بازگشت عرب به تهران، معین شد که این هم جزء شایعات بوده است. حتی در مقطعی اینگونه عنوان شد که بودیمیر به خاطر مسائل پزشکی و مصدومیت نمی تواند به جمع سرخ پوشان اضافه گردد که آنقدر این شایعه مضحک بود که کسی واکنشی نسبت به آن نداشت.

با نزدیک شدن به روزهای سرانجامی تمرینات در دوحه، گفته می شد که برانکو در باره این بازیکن مردد شده است و عدم حضور این بازیکن در دیدار تدارکاتی نخست سرخ پوشان در دوحه مقابل تیم بلژیکی به این موضوع دامن زد و شایعات را پررنگ تر کرد. به هر حال اردوی پرسپولیس در قطر هم تمام شد اما خبری از قرارداد بستن بودیمیر نشد. در حالی که سرخ پوشان و حتی برانکو به تهران بازگشتند، بودیمیر به همراه چند هموطن خود به زاگرب برگشتند تا برای حضور در تهران و آغاز رقابت ها آماده گردد.

به این ترتیب و براساس اخبار منتشر شده بودیمیر قرار است که چهارشنبه برای نخستین بار به تهران بیاید تا در تست پزشکی باشگاه پرسپولیس شرکت کند. در صورتی که این بازیکن تست پزشکی باشگاه پرسپولیس را با موفقیت پشت سر گذارد قراردادش را نهایی خواهد نمود و می تواند در جام حذفی هم برای سرخ پوشان به میدان رود.

به این موضوع هم باید اشاره نمود که بودیمیر به عنوان یک بازیکن حرفه ای باید خیلی زودتر از این وضعیت قراردادش معین می شد و حضور او در تمرینات پرسپولیس بدون داشتن قرارداد نشان میدهد که این بازیکن اطمینان زیادی به برانکو دارد و روی حرفهای او حساب باز می نماید. همانطور که گفته شد او حتی قراردادش را در دوحه هم نهایی نکرد با این وجود براسس قولی که برانکو به او داده است و اطمینانی که او به سرمربی سرخ پوشان دارد، روز چهارشنبه به تهران خواهد آمد تا قراردادش را بعداز قریب به 15 روز حضور در جمع سرخ پوشان، با این تیم نهایی کند.

بودیمیر پیش از این در تیم قبلی خود روزهای موفقی را داشته است و البته مسئولان دینامو راضی به جدایی این بازیکن نبودند، اما با توجه به شرایطی که این بازیکن برای حضور در جمع شاگردان برانکو داشت در نهایت با انتقال او به تهران موافقت کردند. آنها اعلام کردند که دوست دارند مهاجم تیمشان همچنان به درخشش در گلزنی ادامه دهد و روزهای موفقی را در ایران داشته باشد. هر چند برانکو همیشه مدعی بوده که پول زیادی برای این بازیکن پرداخت ننموده است، اما مسئولان دینامو معتقد بودند که این مهاجم با حضور در پرسپولیس مبلغ قابل توجهی را دریافت خواهد نمود.

11

منبع: ایران ورزشی

به "ماریو با اطمینان برانکو به زاگرب رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماریو با اطمینان برانکو به زاگرب رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید