نزدیک شدن مردی به کلمبیا که با مسئولان فدراسیون ایران چشم در چشم نمی شد

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، سایت فاکس اسپورت از نزدیک تر شدن کی روش به تیم ملی کلمبیا بعد از ناکامی مردان او در جام ملت های آسیا نوشت.

نزدیک شدن مردی به کلمبیا که با مسئولان فدراسیون ایران چشم در چشم نمی شد

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، سایت فاکس اسپورت آسیا در مورد خاتمه کار کارلوس کی روش در تیم ملی ایران بعد از شکست 3 بر صفر مردان او مقابل ژاپن در نیمه نهایی جام ملت های آسیا، نوشت: کی روش 65 ساله ماه آوریل سال 2011 سرمربی ایران شد و در مدت زمانی که در ایران بود فوتبال این کشور را به شیوه ای فوق العاده احیا کرد. او این تیم را دو بار به مرحله نهایی جام جهانی رساند و مسبب رسیدن این تیم به رده نخست تیم های آسیایی بود.

فاکس اسپورت در ادامه می نویسد: با وجود آنکه همواره با فدراسیون فوتبال ایران چشم در چشم نمی شد (کنایه از سازش نداشتن)، سرمربی سابق رئال مادرید همواره از حمایت وزارت ورزش برخوردار بود و حتی این نهاد استعفای او را در سال گذشته رد کرد. به هرحال قرارداد کی روش با ایران پس از جام ملت ها به خاتمه می رسید و پس از انتشار اخباری مبنی بر خالی شدن نیمکت تیم ملی کلمبیا پس از رفتن خوسه پکرمن، به نظر می رسید که او ذهنش را روی چالش بعدی اش با کلمبیایی ها متمرکز نموده است. کی روش از این موضوع که نامش به شغل باپرستیژی مانند راهنمایی تیم ملی کلمبیا پیوند خورده بود، ابراز خرسندی نموده، اما هیچ اظهارنظری درباره آینده اش پس از جام ملت های آسیا ننموده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نزدیک شدن مردی به کلمبیا که با مسئولان فدراسیون ایران چشم در چشم نمی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نزدیک شدن مردی به کلمبیا که با مسئولان فدراسیون ایران چشم در چشم نمی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید