پوچتینو: مصدومیت آلی بعد از هری کین در غیاب سون؟ جای نگرانی نیست!

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، سرمربی تاتنهام با وجود احتمال از دست دادن یکی دیگر از مهره های کلیدی اش می گوید نگران وضعیت تیمش نیست.

پوچتینو: مصدومیت آلی بعد از هری کین در غیاب سون؟ جای نگرانی نیست!

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، تیم فوتبال تاتنهام شب گذشته (یکشنبه) اگرچه پیروز شد با گل دقایق تلف شده هری وینکس، میزبانش فولام را در هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس شکست دهد اما این برد را به بهای از مصدومیت یکی دیگر از مهره های کلیدی اش، دلی آلی کسب کرد.

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام که پیش از این مهاجم نوک تیمش هری کین را به دلیل مصدومیت برای دو ماه از دست داده است، تأیید کرد که ممکن است در هفته های پیش رو دلی آلی را هم از دست بدهد. او اظهار داشت که تصویربرداری های انجام شده از پای این هافبک انگلیس آسیب دیدگی رباط قوزک وی را تأیید نموده اند. مصدومیت کین و آلی در شرایطی است که سون هئونگ مین، یکی دیگر از مهره های اصلی تاتنهام هم این روزها درگیر یاری به تیم ملی کره جنوبی در جام ملت های آسیا است. با این شرایط، تاتنهام در اواسط هفته جاری برای بازی برگشت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه باید به مصاف چلسی برود.

پوچتینو به وبلاگ پر زرق و برق گفت: باید در چند روز آینده وضعیت دلی آلی را آنالیز کنیم. به نظر من که وضعیتش جالب نیست. در زمین بازی همه ما می دانیم که وقتی بازیکنی دستش را روی همسترینگش می گذارد یعنی شرایط جالبی نداریم. با این حال این باعث نگرانی نیست. این وضعیت به معنای ایجاد فرصت بازی برای بازیکنان دیگر است. همانطور که در خصوص مصدومیت هری کین به شما گفتم، الان هم درباره مصدومیت دلی می گویم که امیدواریم مسئله او جدی نباشد و مهمترین چیز این است که باور داشته باشیم می توانیم به کارمان ادامه دهیم. حالا باید آماده رفتن به خانه چلسی شویم و سعی کنیم که آن بازی را ببریم تا به فینال برسیم.

سرمربی آرژانتینی تاتنهام ادامه داد: لوکاس مورا امروز در کنار ما تمرین کرد پس می تواند به آن بازی برسد. امروز نخواستیم ریسک کنیم و به همین دلیل او را به میدان نفرستادم. با این حال او تقریباً آماده بازگشت به تیم است. شاید دله آلی را برای بازی مقابل چلسی نداشته باشیم اما لوکاس مورا که هست. ببینیم چه می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پوچتینو: مصدومیت آلی بعد از هری کین در غیاب سون؟ جای نگرانی نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوچتینو: مصدومیت آلی بعد از هری کین در غیاب سون؟ جای نگرانی نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید