کلوپ: آلیسون می داند که اشتباه کرد و از اشتباهش درس می گیرد

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، سرمربی آلمانی لیورپول از توبیخ دروازه بان برزیلی این تیم به خاطر اشتباه مهلکش در پیروزی خارج از خانه مقابل لسترسیتی خودداری کرد.

کلوپ: آلیسون می داند که اشتباه کرد و از اشتباهش درس می گیرد

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، یورگن کلوپ پس از پیروزی 2 بر یک امروز (شنبه) لیورپول در خانه لسترسیتی در هفته چهارم لیگ برتر انگلیس به اشتباه مهلک آلیسون بکر دروازه بان برزیلی تیم میهمان که منجر به تنها گل میهمان شد اشاره داشت. آلیسون در تقابل با بازیکن حریف سعی داشت که توی سر توپ و او را دریبل بزند که توپ را لو داد و گل خورد.

کلوپ گفت: آلیسون می داند گلی که خوردیم حاصل اشتباه او بود اما من به او گفتم که بهترین جا برای مرتکب شدن چنین اشتباهی در بازی هایی است که آنها را می بریم.

اشتباه آلیسون تداعی کننده اشتباهی بودن که لوریس کاریوس دروازه بان فصل گذشته لیورپولی ها در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید مرتکب شد و قطعاً از دروازه بانی که خریدنش روی دست لیورپول 65 میلیون پوند هزینه گذاشت انتظار نمی رفت.

کلوپ ادامه اداد: من فکرش را می کردم که آلیسون مرتکب اشتباه گردد اما فکر نمی کردم که در این بازی اشتباه کند. او این را می داند. ما باید به این چیز ها عادت کنیم. ما مدام توپ را به دروازه بان پاس می دهیم اما بازیکنان باید سایر گزینه ها را هم یاد بگیرند. قبل از اینکه گل بخوریم، جو گومز می توانست توپ را دور کند. آلیسون هم خودش می توانست. اتفاقی است که افتاده. آلیسون دروازه بان فوق العاده ای است و واکنش های تماشایی دارد. او کاری که انتظار می رفت را انجام نداد اما همه چیز روبه راه است.

سرمربی سابق دورتموند در نهایت پیروزی تیمش را مهم دانست و اینکه لیورپول برای اولین بار در عصر لیگ برتر انگلیس لیگ را با 4 برد متوالی شروع می نماید.

او تأکید کرد: اگر کسی یک ماه پیش به من می گفت که ما از 4 بازی مان 4 پیروزی کسب می کنیم، من با کمال میل حرفش را می خریدم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کلوپ: آلیسون می داند که اشتباه کرد و از اشتباهش درس می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: آلیسون می داند که اشتباه کرد و از اشتباهش درس می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید