آتش سوزی در پاساژ علاءالدین تهران

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی در پاساژ علاءالدین اطلاع داد.

آتش سوزی در پاساژ علاءالدین تهران

به گزارش گروه حوادث وبلاگ پر زرق و برق و به نقل از خبرگزاری همشهری آنلاین، سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت 11:23 امروز این حادثه به سامانه 125 اعلام شد و بلافاصله ماموران یک ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: آتش سوزی در سقف های کاذب طبقه اول این پاساژ به علت اتصال سیم برق روی داده بود و بلافاصله پس از وقوع این حادثه آژیر خطر این مجموعه به صدا در آمد.

ملکی ادامه داد: بلافاصله ماموران حراست با استفاده از خاموش نماینده ها پیروز شدند این آتش سوزی را خاموش نمایند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه اگر سیستم اعلام حریق در این پاساژ وجود نداشت، شاهد آتش سوزی گسترده ای بودیم، گفت: تفاوت این حادثه با سایر حوادث ساختمانی از جمله کلینیک سینا بسیار روشن است و این پیغام را دارد که اگر مالکان ساختمان ها و مراکز تجمعی خود را به سیستم اعلام حریق و سیستم اطفای حریق مجهز نمایند، شاهد اتفاق های ناگوار نخواهیم بود.

به گفته ملکی، اگر ماموران حراست مجتمع تجاری علاءالدین هم وارد عمل نمی شدند، سیستم خودش آتش را خاموش نموده بود.

وی از اعضای هیات مدیره پاساژ علاءالدین تشکر کرد و اضافه کرد: در این سال ها سرمایه گذاری خوبی در زمینه ایمن شدن این ساختمان انجام دادند و حوادث در کمترین زمان و خسارت مهار می گردد.

مجتمع تجاری علاءالدین در خیابان حافظ تهران واقع شده و محل عرضه گوشی های تلفن همراه است.

منبع: جام جم آنلاین

به "آتش سوزی در پاساژ علاءالدین تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی در پاساژ علاءالدین تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید