اخبار و رویدادها

وام فرزندآوری 100 میلیونی! ، این وام به چه کسانی تعلق می گیرد؟

به گزارش خبرنگاران، در بودجه سال آینده برای خانوارهایی که صاحب چندین فرزند می شوند، وام و تسهیلات متعددی در نظر گرفته شده است. از وام فرزندآوری تا وام ودیعه، خرید یا ساخت مسکن.

28 اردیبهشت 1401

گزارش توییتری سخنگوی وزارت امور خارجه از سفر به سنگال

سیاست خارجی متوازن جمهوری اسلامی ایران، قاره آفریقا از جایگاهی فوق العاده برخوردار است.

27 اردیبهشت 1401

حوزه کشاورزی از مهمترین دغدغه های استان زنجان است

افشارچی گفت:مهمترین دغدغه کنونی ما حوزه کشاورزی است که باید تا یک ماه آینده دراین بخش خروجی مناسبی داشته باشیم و سپس به سراغ دیگرحوزه ها برویم.

26 اردیبهشت 1401

4 گوشه از گنجینه های با ارزش حیات وحش در آفریقا

سفر به بهترین شکارگاه های آفریقاجایی که مشاهده چرخه زندگی حیات وحش در این سینمای طبیعی، سخت گیرترین مسافر ها را هم راضی می کند. می توانید گله های پرتعداد حیوانات را در زمان مهاجرت بزرگ، در دشت های ماسایی مارا و چریدن فیل ها در سایه کوه کلیمانجارو را ببینید...

25 اردیبهشت 1401

عیدی اول نوروز 1401 با همراه اول

به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در سالروز میلاد امام زمان(عج) و در آستانه فرارسیدن نوروز 1401، عیدی اول را به تمامی مشترکان خود به دو شکل مختلف پیشنهاد می دهد و برای نخستین بار امکان عیدی دادن مشترکان به...

24 اردیبهشت 1401

سهم 65درصدی اجاره خانه در سبد خانوارهای تهرانی

خبرگزاری خبرنگاران-نخستین جلسه قرارگاه جهادی تأمین مسکن شهرداری تهران به ریاست حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با حضور مدیران ارشد حوزه شهرسازی و تعدادی از شهرداران منطقه ها به صورت ویدئو کنفرانس و حضوری برگزار گردید.

24 اردیبهشت 1401

عرضه خودرو شاهین در بورس سودآور است؟

به گزارش خبرنگاران، روزهای ابتدایی سال گذشته بود که طرح فراوری و ساماندهی عرضه خودرو برای کنترل بازار از سوی مجلس پیگیری شد. بر اساس این طرح قرار بود خودور در بورس کالا عرضه گردد.

23 اردیبهشت 1401

چرا پردیس سینمایی چارسو، خانه اهالی رسانه در فجر چهلم شد؟

یزدان عشیری مدیر روابط عمومی چهلمین جشنواره فیلم فجر درباره انتخاب پردیس چارسو به عنوان خانه رسانه توضیحاتی ارائه کرد.

22 اردیبهشت 1401

توخل: بازی در خانه وستهام آسان نیست، اشتباهات فردی مان بسیار زیاد بود

سرمربی تیم فوتبال دلیل چلسی شکست خارج از خانه شاگردانش برابر وستهام در دیداری که دو بار از تیم میزبان پیش افتاده بودند را توضیح داد.

20 اردیبهشت 1401

عرضه بیش از یک میلیون تن انواع سیمان در بورس کالا

خبرگزاری خبرنگاران-تالار سیمان در بورس کالا امروز (یکشنبه 22 اسفند) میزبان عرضه یک میلیون و 358 هزار و 215 تن انواع سیمان تیپ یک و دو است.

19 اردیبهشت 1401

چگونه پمپ آب خوب انتخاب کنیم؟

امروزه به دلیل کاهش فشار و آلودگی آب، خرید پمپ آب یکی از دغدغه افراد شده است. شما باید قبل از خرید به نکات و راهنمایی های بسیاری توجه کنید. پمپ آب فقط برای خانه و ساختمان ها استفاده نمی شود، بلکه این دستگاه در مزارع، باغ ها و زمین های کشاورزی نیز مورد استفاده...

18 اردیبهشت 1401

قرض الحسنه موجب برکت اموال می گردد

خبرنگاران/فارس معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس با بیان اینکه قرض الحسنه موجب برکت اموال می گردد، گفت: بنای جمهوری اسلامی و آرمان آن، این است که افراد به دست خودشان اقتصاد خانواده خودشان را تامین نمایند.

17 اردیبهشت 1401

هر فایلی را در گوشی اندرویدی خود باز کنید!

چه اپلیکیشن هایی، چه فایل هایی را باز می کنند؟اندروید یک سیستم عامل تماما متن باز محسوب می شود؛ اما به طور پیش فرض امکان خواندن یا اجرای همه فایل ها در آن وجود ندارد. در هر صورت به لطف تعداد بسیار زیاد اپلیکیشن هایی که اکنون در دسترس قرار گرفته اند، می...

14 اردیبهشت 1401

15 حقیقت جالب در خصوص کشور لائوس

لائوس کجاست | Laosلائوس در جنوب شرقی آسیا واقع شده که چیزهای زیادی است که باعث گردد شما عاشق این سرزمین کوچک، یعنی کشور لائوس شوید. اینجا مقصد محبوبی برای آن هایی است که سبک خاص زندگی را دوس دارند، به تاریخ علاقمندند و تمایل دارند فرهنگ رنگارنگ و منظره ها...

13 اردیبهشت 1401

محور اندیکا، شهرکرد به علت بارش برف مسدود است

فرماندار اندیکا گفت: جاده اندیکا - شهرکرد در محدوده استان چهارمحال و بختیاری به دلیل بارش سنگین برف بسته است.

13 اردیبهشت 1401

پاسخ میرکاظمی به شایعه مخالفت سازمان برنامه با حمایت از بورس در بودجه

رئیس سازمان برنامه و بودجه در توییتی از موافقت این سازمان با اجرای مصوبه 10 بندی ستاد مالی دولت برای حمایت از بورس اطلاع داد.

11 اردیبهشت 1401

هوآوی 9 محصول تازه را به بازار ایران معرفی کرد

هوآوی، غول فناوری دنیا، طی یک رویداد رسمی که روز چهارشنبه 6 بهمن ماه و با حضور رسانه های مختلف برگزار گردید، تازهترین محصولات خود برای بازار ایران را معرفی کرد که شامل دسته های مختلفی همانند گوشی ها، مانیتورها، لپ تاپ، تبلت، ساعت های هوشمند و دیگر موارد،...

10 اردیبهشت 1401

مجتبی حسینی: کمترین موقعیت را به سپاهان دادیم

سرمربی پیکان گفت: بازیکنان ما خیلی خوب بودند و از آن ها تشکر می کنم اما جا دارد این برد را به کارگران و مدیر شرکت ایران خودرو تقدیم کنم.

9 اردیبهشت 1401

برگزیدگان سومین جشنواره تئاتر ماه، وتار معرفی شدند

خبرنگاران/کردستان سومین جشنواره استانی تئاترماه-وتار در پردیس سینما آزادی بیجار با معرفی نفرات برتر به کار خود سرانجام داد.

9 اردیبهشت 1401

چند درصد مردم الگوی مصرف برق را رعایت می نمایند

تهران (پانا) - مدیرکل امور انرژی و مشتریان صنعت برق گفت در حال حاضر بیش از 70 درصد مردم الگوی مصرف را رعایت می نمایند و انتظار داریم آن بخش از جامعه که بیشتر از الگو، مصرف دارند و مصارف خود را به سطح الگو نزدیک نمایند.

8 اردیبهشت 1401
تعداد: (1006)