حوزه کشاورزی از مهمترین دغدغه های استان زنجان است

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، افشارچی گفت:مهمترین دغدغه کنونی ما حوزه کشاورزی است که باید تا یک ماه آینده دراین بخش خروجی مناسبی داشته باشیم و سپس به سراغ دیگرحوزه ها برویم.

حوزه کشاورزی از مهمترین دغدغه های استان زنجان است

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق از زنجان، افشارچی استاندار زنجان عصر امروز یکشنبه شورای راهبری توسعه مدیریت استان زنجان بااشاره به اینکه وقتی سراغ بهره وری می رویم باید تمرکز بر اتوماسیون کاری نیز مورد توجه باشد، گفت: دستگاه های مختلف اجرایی در صورت توجه به مواردی می توانند نتایج موثری از بهره وری را شاهد باشند.

او می گوید: هر دستگاهی باید بتواند فرآیند کاری با استفاده از تکنولوژی بهتر را مد نظر قرار دهد و راندمان کاری را بالا ببرد.

میرزایی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان نیز در ادامه این جلسه گفت: به منظور ارتقای بهره وری در دستگاه های اجرایی و انجام برنامه های پیش بینی شده در راستای دستیابی به اهداف برنامه ششم توسعه ارائه برنامه ای با عنوان ارتقای بهره وری در موافقت نامه های متبادله با سازمان برنامه و بودجه، قانون بودجه سال 1400 کل کشور در نظر گرفته شده است.

او می گوید: در این قانون تخصیص اعتبار 3 ماهه برای اجرای این برنامه ها، منوط به ارسال گزارش پیشرفت اجرای برنامه های مصوب از سوی دستگاه های اجرایی به سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان ملی بهره وری ایران و أخذ تائیدیه سازمان ملی بهره وری ایران است.

میرزایی با بیان اینکه شیوه نامه ای از سوی سازمان ملی بهره وری تدوین و به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است، گفت: طبق عملکرد ارسالی 23 دستگاه از بین 29 دستگاه مشمول، برنامه ملی بهره وری از طریق سازمان مرکزی تهیه شده و 20 دستگاه به برش استانی رسیده اند و در 3 ماهه دوم نیز 6 دستگاه گزارش عملکرد ارسال کرده است.

به گفته رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان از 8درصد اندازه رشد اقتصادی 3/5 درصد آن بهره وری است و اگر با این امکان بخواهیم به بهره وری برسیم غیرممکن خواهد بود و در این راستا تشکیل کمیته بهره وری ضروری است.

میرزایی به وظایف کمیته اشاره کرد و گفت: تهیه گزارش از شرایط بهره ­وری استان زنجان، شناسایی و معرفی مولفه­ های توسعه و بهبود بهره­ وری، بررسی ابعاد فنی و اجرایی طرح­ها و برنامه­­ های عملیاتی، راهبری و تصویب طرح­ها و برنامه­ ها، برنامه­ ریزی آموزشی و پژوهشی و توانمندسازی مشاوران مدیریت بهره­ وری و تعامل مستمر در استان زنجان با سازمان ملی بهره­ وری ایران از اعم وظایف این کمیته است.

م

وبلاگ پر زرق و برق زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "حوزه کشاورزی از مهمترین دغدغه های استان زنجان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حوزه کشاورزی از مهمترین دغدغه های استان زنجان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید