اخبار صنعت

حوزه کشاورزی از مهمترین دغدغه های استان زنجان است

افشارچی گفت:مهمترین دغدغه کنونی ما حوزه کشاورزی است که باید تا یک ماه آینده دراین بخش خروجی مناسبی داشته باشیم و سپس به سراغ دیگرحوزه ها برویم.

26 اردیبهشت 1401

عرضه خودرو شاهین در بورس سودآور است؟

به گزارش خبرنگاران، روزهای ابتدایی سال گذشته بود که طرح فراوری و ساماندهی عرضه خودرو برای کنترل بازار از سوی مجلس پیگیری شد. بر اساس این طرح قرار بود خودور در بورس کالا عرضه گردد.

23 اردیبهشت 1401

عرضه بیش از یک میلیون تن انواع سیمان در بورس کالا

خبرگزاری خبرنگاران-تالار سیمان در بورس کالا امروز (یکشنبه 22 اسفند) میزبان عرضه یک میلیون و 358 هزار و 215 تن انواع سیمان تیپ یک و دو است.

19 اردیبهشت 1401

چگونه پمپ آب خوب انتخاب کنیم؟

امروزه به دلیل کاهش فشار و آلودگی آب، خرید پمپ آب یکی از دغدغه افراد شده است. شما باید قبل از خرید به نکات و راهنمایی های بسیاری توجه کنید. پمپ آب فقط برای خانه و ساختمان ها استفاده نمی شود، بلکه این دستگاه در مزارع، باغ ها و زمین های کشاورزی نیز مورد استفاده...

18 اردیبهشت 1401

15 حقیقت جالب در خصوص کشور لائوس

لائوس کجاست | Laosلائوس در جنوب شرقی آسیا واقع شده که چیزهای زیادی است که باعث گردد شما عاشق این سرزمین کوچک، یعنی کشور لائوس شوید. اینجا مقصد محبوبی برای آن هایی است که سبک خاص زندگی را دوس دارند، به تاریخ علاقمندند و تمایل دارند فرهنگ رنگارنگ و منظره ها...

13 اردیبهشت 1401

پاسخ میرکاظمی به شایعه مخالفت سازمان برنامه با حمایت از بورس در بودجه

رئیس سازمان برنامه و بودجه در توییتی از موافقت این سازمان با اجرای مصوبه 10 بندی ستاد مالی دولت برای حمایت از بورس اطلاع داد.

11 اردیبهشت 1401

چند درصد مردم الگوی مصرف برق را رعایت می نمایند

تهران (پانا) - مدیرکل امور انرژی و مشتریان صنعت برق گفت در حال حاضر بیش از 70 درصد مردم الگوی مصرف را رعایت می نمایند و انتظار داریم آن بخش از جامعه که بیشتر از الگو، مصرف دارند و مصارف خود را به سطح الگو نزدیک نمایند.

8 اردیبهشت 1401

معرفی دستگاه های بدنسازی و آشنایی با کاربرد هایشان

نقطه شروع تمرینات عضله سازی با دستگاه های بدنسازی، می تواند سخت و غیر ممکن به نظر بیاید. بنابراین اگر در این مرحله هستید و آماده ایجاد تغییرات جدی در سبک زندگی خود هستید، اولین قدم این است که سری به یکی از باشگاه های ورزشی نزدیک محل سکونت تان بزنید و از...

4 اردیبهشت 1401

میراث استیو جابز و بازخوردی از نوع جسورانه

عقایدتان را بگویید و با صدای بلند، انتقاد کنندتیم کوک، مدیرعامل اپل می گوید: اگر از انتقاد خوشتان نمی آید، هیچ وقت رشد نخواهید کرد. این گفته، یادآور رفتارهای مدیرعامل فقید اپل، استیو جابز است که بعضی اوقات در جلسات، موضعی برعکس آنچه در ذهنش بود می گرفت...

1 اردیبهشت 1401

ستاد تسهیل ویژه لوازم خانگی در آذربایجان شرقی تشکیل می گردد

خبرنگاران/آذربایجان شرقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی به توانمندی های فنی و صنعتی استان در فراوری لوازم خانگی اشاره نمود و گفت: به منظور هم افزایی و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود، ستاد تسهیل ویژه لوازم خانگی در استان تشکیل می گردد....

28 فروردین 1401

تحقق وعده افزایش 5 میلیارد دلاری صادرات غیرنفتی

خبرگزاری خبرنگاران-رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، از تحقق وعده افزایش 5 میلیارد دلاری صادرات غیر نفتی اطلاع داد.

13 اسفند 1400

ساخت میز قهوه خوری از قطعات ایرباس A340، 600

شرکت لوفت هانزا تصمیم گرفته است که در پروژه ای موسوم به کالکشن بازآفرینی لوفت هانزا، قطعات هواپیماهای از رده خارج شده ایرباس A340-600 را بازیافت کند.

9 اسفند 1400

سال آینده؛ برق به وسیله بورس فروخته می گردد

به گزارش خبرنگاران، علی اکبر محرابیان در حاشیه نشست با مدیران صنعت برق درباره تمهیدات وزارت نیرو برای زمستان هم گفت: تا امروز خاموشی اجباری در صنعت برق نداشتیم و محدودیتی هم برای صنایع در نظر گرفته نشده است.

3 اسفند 1400

رقابت 6 تیم والیبال نشسته برای راهیابی به پلی آف

دور برگشت رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته برای مشخص شدن 4 تیم راه یافته به مرحله پلی آف، سوم تا هشتم بهمن در تهران برگزار می شود.

2 اسفند 1400

برنامه ریزی برای فاصله گیری از خام فروشی

ما اکنون با دو چالش جدی در کشور روبه رو هستیم و آن هم ناترازی فراوری ومصرف انرژی و خام فروشی است.

1 اسفند 1400

ریاض برای تجهیز سیستم دفاع هوایی تحلیل رفته خود دست به دامن کشورهای منطقه شد

فایننشال تایمز گزارش داد با تشدید حملات موشکی و پهپادی انصارالله یمن علیه عربستان سعودی، ریاض از کشورهای منطقه درخواست یاری نموده تا ذخیره موشک های رهگیر سامانه دفاع هوایی موشکی پاتریوت را که رو به خاتمه است، تکمیل کند. ...

25 بهمن 1400

افزایش قیمت جهانی غذا

سازمان غذا و کشاورزی ملل متحد درباره افزایش 28 درصدی قیمت جهانی غذا هشدار داد.

22 بهمن 1400

آقای معاون وزیر؛ نفت را دقیقا به کجای آمریکای جنوبی می فرستید؟

روز یکشنبه معاون بین الملل وزیر نفت سخنانی مبنی بر کشف ظرفیت های صادراتی به کشور های آمریکای جنوبی کرد.

19 بهمن 1400

لیگ برتر کشتی فرنگی، سینا صنعت حریف فولادین ذوب در فینال شد، شکست سنگین ملی پوش ایران

تیم سینا صنعت ایذه با شکست دانشگاه آزاد به فینال لیگ برتر کشتی فرنگی رسید و حریف فولادین ذوب آمل شد.

14 بهمن 1400

روستای کهتویه؛ ماسوله ای در جنوب

کهتویه روستایی در استان هرمزگان است که به دلیل نوع معماری اش به ماسوله جنوب معروفیت یافته است. با خبرنگاران همراه باشید تا این روستای جنوبی را بشناسید.

14 بهمن 1400
تعداد: (183)