هوآوی 9 محصول تازه را به بازار ایران معرفی کرد

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، هوآوی، غول فناوری دنیا، طی یک رویداد رسمی که روز چهارشنبه 6 بهمن ماه و با حضور رسانه های مختلف برگزار گردید، تازهترین محصولات خود برای بازار ایران را معرفی کرد که شامل دسته های مختلفی همانند گوشی ها، مانیتورها، لپ تاپ، تبلت، ساعت های هوشمند و دیگر موارد، می گردد. اما نکته اصلی در این رویداد، معرفی ایده تازه هوآوی برای یکپارچه کردن تمام دستگاه های هوشمند این برند به وسیله، قابلیت تازهی به نام سوپر دیوایس هوآوی بود که می تواند تجربه زندگی هوشمند کاربران را به نحو چشمگیری ارتقاء دهد.

هوآوی 9 محصول تازه را به بازار ایران معرفی کرد

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، در این مراسم علاوه بر معرفی 9 محصول نو هوآوی برای بازار ایران، مدیران بخش های مختلف این شرکت در ایران، به ارائه توضیحاتی درباره شرایط جهانی این شرکت، معرفی محصولات نو عرضه شده به بازار ایران، روش های نو مارکتینگ و بازاریابی و البته برنامه های نزدیک مدت فروش در بازار ایران، پرداختند. با این همه، موضوع توضیحات مدیران هوآوی ایران، همانگونه که اشاره شد بر قابلیت نوین سوپر دیواس هوآوی متمرکز بود که با عرضه این محصولات نو، می توان گفت که کاربران ایرانی نیز بتوانند به زودی و در سطح وسیعی از آن لذت ببرند.

بابک فیاض، قائم مقام هواوی ایران که در واقع شروع نماینده این رویداد بود، گفت که در تجربه سوپر دیواس هوآوی، سیستم عامل هارمونی این شرکت، نقش اساسی را ایفا می نماید و اگرچه در حال حاضر تنهد 170 میلیون گوشی این شرکت مجهز به این سیستم عامل هستند، اما این رقم در امسال میلادی، رشد چشمگیری خواهد یافت. شهاب نادری، مدیر مارکتینگ هواوی ایران نیز در این خصوص تأکید کرد که در برنامه ریزی نو، هوآوی دیگر به عنوان محصولات جداگانه هوشمند عمل نخواهد کرد بلکه از این پس تمام محصولات هوشمند این شرکت در قالب زیست بوم نو و یکپارچه سوپر دیوایس، به کاربران عرضه خواهد شد.

در این مراسم، محمدرضا رضایی، مدیر روابط عمومی هوآوی ایران نیز به معرفی 9 محصول نو این شرکت پرداخت که قرار است به زودی راهی بازار های ایران شوند. این 9 محصول نو عبارتند از؛ گوشی پرچمدار هواوی P50 Pro، گوشی تاشو هواوی P50 Pocket، گوشی رده هواوی نووا 9، لپ تاپ هواوی میت بوک 14، مانیتور اداری MateView، مانیتور گیمینگ MateView GT، تبلت میت پد پرو، ساعت های هوشمند هواوی واچ 3 و واچ 3 جی تی و در نهایت هدفون بی سیم فری بادز LipStick، هستند.

گوشی هواوی پی 50 پرو نوترین گوشی هوشمند پرچمدار هواوی است که توانسته با مشخصات بی نظیر خود به خصوص در قسمت دوربین همه را شگفت زده کند. دوربین هواوی پی 50 پرو توانسته رتبه نخست دگزومارک را از آن خود کند. هواوی پی 50 پرو در 29 جولای 2021 معرفی گردید، اما عرضه نسخه جهانی آن، به تازگی رسمی شده است. محمدرضا رضای در مورد این گوشی گفت که این دستگاه در دو رنگ طلایی و سیاه به بازار ایران خواهد آمد. گوشی دوم، گوشی تاشو پی 50 پاکت نیز که در ماه دسامبر گذشته در چین عرضه شد، به همراه پی 50 پرو به بازار های جهانی راه خواهد یافت، بنابراین می توان انتظار داشت که این دو گوشی کمی با تأخیر نسبت به محصولات دیگر به ایران خواهند آمد، زیرا عرضه جهانی آن ها هنوز شروع نشده است.

دیگر گوشی معرفی گردیده در این مراسم، گوشی هوآوری نووا 9 است که یک گوشی میان رده، اما با قابلیت های یک پرچمدار است. این گوشی با طراحی باریک و زیبای خود، همانند پی 50 پرو پرچمدار به یک دوربین اصلی قدرتمند ساخت لایکا مجهز است که 50 مگاپیکسل را در اختیار کاربر قرار می دهد. به نظر می رسد این گوشی زودتر دو پرچمدار دیگر راهی بازار ایران گردد و احتمالاً به علت قیمت مناسب تر، با استقبال بیشتری در میان کاربران ایرانی نیز روبرو خواهد شد.

دسته مانیتور ها نیز با دو مانیتور زیبای MateView و MateView GT، به بازار ایران خواهند آمد. میت ویو، یک مانیتور 28.2 اینچی HDR 400 با رزولوشن 3840 در 2560 پیکسل و نرخ رفرش 60 هرتز است که ابعاد صفحه به بدنه 94 درصد را به کاربر ارائه می دهد. میت ویو جی تی نیز یک مانیتور مخصوص بازی 34 اینچی است که رزولوشن 3440 در 1440 پیکسل و نرخ تازه سازی 165 هرتز را ارائه می دهد. ویژگی جالب توجه این مانیتور منحنی، اتصال از یک اسپیکر قدرتمند استوانه ای به پایه دستگاه است که علاوه بر زیبایی، می تواند تجربه یک بازی مجذوب نماینده را نیز افزایش دهد.

لپ تاپ هواوی میت بوک 14 نیز با مشخصات جالبی همانند نمایشگر باکیفیت و سخت افزار به روز از جمله پردازنده نسل یازدهم اینتل و بدنه فلزی باریک و زیبا، می تواند بخش وسیعی از احتیاج های کاربران عمومی یران از جمله افراد دور کار را تأمین کند. تبلت میت پد پرو هوآوی نیز با طراحی سبک و باریک خود می تواند بسیاری از احتیاج های دانش آموزان و دانشجویان را رفع کند به ویزه که این دستگاه با قلم و کیبورد در جعبه عرضه می گردد. ساعت های هوشمند هواوی واچ 3 و واچ 3 جی تی نیز برای هر دو ذائقه شیک پوشی و ورزشی، در دسترس خواهند بود. سری واچ 3 به عنوان پرچمدار به احتمال زیاد با بند چرمی به بازار ایران خواهد آمد. هر دو ساعت دوام باتری قابل توجهی دارند و امکان ارتباط صوتی را برای کاربر فراهم می نمایند. در نهایت می توان به هدفون بی سیم LipStick هوآوی اشاره نمود که با طراحی مجذوب نماینده خود، می تواند بسیاری از بانوان را به خود جلب کند.

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، در خاتمه امیرحسین قاسمی، مدیر ارشد شبکه خرده فروشی هوآوی ایران نیز به ارائه توضیحاتی درباره خدمات فروش و پس از فروش این شرکت در سراسر ایران پرداخت و ضمن اعلام ارائه گارانتی 18 و در مواردی 36 ماهه برای محصولات هواوی در ایران، از برگزاری کمپین ویژه فروش این شرکت در ایام نوروز اطلاع داد. به خریداران محصولات هواوی در این کمپین، بر اساس قرعه کشی جوایز ارزنده ای داده خواهد شد و یک برنده خوش شانس نیز وجود خواهد داشت که برنده سبد کامل از محصولات سوپر دیوایس هوآوی به ارزش بیش از 100 میلیون تومان خواهد شد.

منبع: فرارو

به "هوآوی 9 محصول تازه را به بازار ایران معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوآوی 9 محصول تازه را به بازار ایران معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید