اخبار اقتصادی

وام فرزندآوری 100 میلیونی! ، این وام به چه کسانی تعلق می گیرد؟

به گزارش خبرنگاران، در بودجه سال آینده برای خانوارهایی که صاحب چندین فرزند می شوند، وام و تسهیلات متعددی در نظر گرفته شده است. از وام فرزندآوری تا وام ودیعه، خرید یا ساخت مسکن.

28 اردیبهشت 1401

حوزه کشاورزی از مهمترین دغدغه های استان زنجان است

افشارچی گفت:مهمترین دغدغه کنونی ما حوزه کشاورزی است که باید تا یک ماه آینده دراین بخش خروجی مناسبی داشته باشیم و سپس به سراغ دیگرحوزه ها برویم.

26 اردیبهشت 1401

سهم 65درصدی اجاره خانه در سبد خانوارهای تهرانی

خبرگزاری خبرنگاران-نخستین جلسه قرارگاه جهادی تأمین مسکن شهرداری تهران به ریاست حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با حضور مدیران ارشد حوزه شهرسازی و تعدادی از شهرداران منطقه ها به صورت ویدئو کنفرانس و حضوری برگزار گردید.

24 اردیبهشت 1401

عرضه خودرو شاهین در بورس سودآور است؟

به گزارش خبرنگاران، روزهای ابتدایی سال گذشته بود که طرح فراوری و ساماندهی عرضه خودرو برای کنترل بازار از سوی مجلس پیگیری شد. بر اساس این طرح قرار بود خودور در بورس کالا عرضه گردد.

23 اردیبهشت 1401

عرضه بیش از یک میلیون تن انواع سیمان در بورس کالا

خبرگزاری خبرنگاران-تالار سیمان در بورس کالا امروز (یکشنبه 22 اسفند) میزبان عرضه یک میلیون و 358 هزار و 215 تن انواع سیمان تیپ یک و دو است.

19 اردیبهشت 1401

قرض الحسنه موجب برکت اموال می گردد

خبرنگاران/فارس معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس با بیان اینکه قرض الحسنه موجب برکت اموال می گردد، گفت: بنای جمهوری اسلامی و آرمان آن، این است که افراد به دست خودشان اقتصاد خانواده خودشان را تامین نمایند.

17 اردیبهشت 1401

15 حقیقت جالب در خصوص کشور لائوس

لائوس کجاست | Laosلائوس در جنوب شرقی آسیا واقع شده که چیزهای زیادی است که باعث گردد شما عاشق این سرزمین کوچک، یعنی کشور لائوس شوید. اینجا مقصد محبوبی برای آن هایی است که سبک خاص زندگی را دوس دارند، به تاریخ علاقمندند و تمایل دارند فرهنگ رنگارنگ و منظره ها...

13 اردیبهشت 1401

پاسخ میرکاظمی به شایعه مخالفت سازمان برنامه با حمایت از بورس در بودجه

رئیس سازمان برنامه و بودجه در توییتی از موافقت این سازمان با اجرای مصوبه 10 بندی ستاد مالی دولت برای حمایت از بورس اطلاع داد.

11 اردیبهشت 1401

هوآوی 9 محصول تازه را به بازار ایران معرفی کرد

هوآوی، غول فناوری دنیا، طی یک رویداد رسمی که روز چهارشنبه 6 بهمن ماه و با حضور رسانه های مختلف برگزار گردید، تازهترین محصولات خود برای بازار ایران را معرفی کرد که شامل دسته های مختلفی همانند گوشی ها، مانیتورها، لپ تاپ، تبلت، ساعت های هوشمند و دیگر موارد،...

10 اردیبهشت 1401

چند درصد مردم الگوی مصرف برق را رعایت می نمایند

تهران (پانا) - مدیرکل امور انرژی و مشتریان صنعت برق گفت در حال حاضر بیش از 70 درصد مردم الگوی مصرف را رعایت می نمایند و انتظار داریم آن بخش از جامعه که بیشتر از الگو، مصرف دارند و مصارف خود را به سطح الگو نزدیک نمایند.

8 اردیبهشت 1401

بازار سهام در سردرگمی، عدم اقتدار دولت در هدایت پول به بورس

به گزارش خبرنگاران، بازار سهام هفته کم فروغی را پشت سر گذاشت. در حالی که حجم معاملات به طور میانگین بین دو تا سه هزار میلیارد تومان بود، شاخص کل با افت 2.4 درصدی روبرو شد. کارشناسان برای هفته آینده نیز ادامه شرایط رکودی و باقی ماندن جو منفی در بازار را پیش...

7 اردیبهشت 1401

سازمان بهداشت جهانی: اومیکرون مانند آتش در حال توسعه است

سازمان بهداشت جهانی اعلام نموده با افزایش موارد ابتلا به سویه اومیکرون خطر ظهور سویه های جدیدتر و خطرناک تر وجود دارد.

30 فروردین 1401

ستاد تسهیل ویژه لوازم خانگی در آذربایجان شرقی تشکیل می گردد

خبرنگاران/آذربایجان شرقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی به توانمندی های فنی و صنعتی استان در فراوری لوازم خانگی اشاره نمود و گفت: به منظور هم افزایی و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود، ستاد تسهیل ویژه لوازم خانگی در استان تشکیل می گردد....

28 فروردین 1401

محدودسازی پلتفرم های داخلی برای تبادل ارزهای دیجیتال مسئله ای را حل نمی کند

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ایجاد بسترهای لازم برای تبادل ارزهای دیجیتال در پلتفرم های داخلی گفت: برخوردهای سلبی و محدودسازی پلتفرم های داخلی برای تبادل ارزهای دیجیتال مسئله ای را حل نمی کند بلکه باعث فرصت سوزی برای کشور...

26 فروردین 1401

نقطه های سبز برای ایرانسلی ها پاداش دارد

ایرانسل با هدف یاری به رشد و توسعۀ کسب وکار های دیجیتال، درصدی از مبلغ خرید محصولات و خدمات دیجیتال دارای نشان ویژۀ نقطۀ سبز را به عنوان پاداش (Cashback)، به اعتبار کیف پول دیجیتال مشترکانی که محصولات و خدمات فوق را خریداری نمایند، واریز می نماید.

24 فروردین 1401

راهنمای سفر به برایتون (Brighton)، انگلستان

برایتون، یک شهر توریستی ساحلی در سواحل جنوبی انگلستان است. این شهر در ماه های تابستانی به یکی از محبوب ترین مقصدهای گردشگری بریتانیایی ها تبدیل می گردد، به خصوص برای کسانی که در شهر خود به ندرت تابش خورشید را تجربه می نمایند و می خواهند ماجراجویی هایی...

19 فروردین 1401

نوری: 15 درصد جمعیت دانش آموزی جذب بازار کار می شوند ، برقراری عدالت آموزشی اولویت دولت سیزدهم است

وزیر آموزش و پرورش گفت: فراهم کردن نصیب برابر آموزشی و عدالت ترمیمی از سیاست های اصلی دولت سیزدهم است که با نگاه ویژه به نقاط محروم انجام می گردد.

18 فروردین 1401

تحقق وعده افزایش 5 میلیارد دلاری صادرات غیرنفتی

خبرگزاری خبرنگاران-رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، از تحقق وعده افزایش 5 میلیارد دلاری صادرات غیر نفتی اطلاع داد.

13 اسفند 1400

سال آینده؛ برق به وسیله بورس فروخته می گردد

به گزارش خبرنگاران، علی اکبر محرابیان در حاشیه نشست با مدیران صنعت برق درباره تمهیدات وزارت نیرو برای زمستان هم گفت: تا امروز خاموشی اجباری در صنعت برق نداشتیم و محدودیتی هم برای صنایع در نظر گرفته نشده است.

3 اسفند 1400

رقابت 6 تیم والیبال نشسته برای راهیابی به پلی آف

دور برگشت رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته برای مشخص شدن 4 تیم راه یافته به مرحله پلی آف، سوم تا هشتم بهمن در تهران برگزار می شود.

2 اسفند 1400
تعداد: (278)