مردم مراقب بازار خطرناک رمزارز ها باشند، مجلس قصد ندارد استخراج یا خرید و فروش رمزارز ها را ممنوع کند

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجلس اصلاً قصد ندارد استخراج یا خرید و فروش رمزارز ها را ممنوع کند، اما باید هر چه سریع تر دولت لایحه ای در این رابطه به مجلس ارئه کند.

مردم مراقب بازار خطرناک رمزارز ها باشند، مجلس قصد ندارد استخراج یا خرید و فروش رمزارز ها را ممنوع کند

محسن علیزاده عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار پارلمانی وبلاگ پر زرق و برق در رابطه با رمز ارزها، اظهار کرد: تا زمانی که آئین نامه و قانون تهیه شده ای را برای استخراج و مبادله رمز ارز ها در کشور نداشته باشیم نمی توانیم با اطمینان بگوییم که این بازار، بازار خوبی است.

وی ادامه داد:، زیرا این بازار یک بازار پر ریسکی است و در حال حاضر، چون ساماندهی نشده است خیلی خطرناک است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه اگر نتوانیم بازار رمزارز ها را ساماندهی کنیم کشور با مشکل روبه رو خواهد شد، گفت: متاسفانه این روز ها که در مکان های غیرقانونی شاهد استخراج رمز ارز ها هستیم باعث شکل گرفتن بازار غیر قانونی می شود که به آن معامله سیاه گفته می شود.

علیزاده شرح داد: اگر این اتفاق بیافتد مردم سرمایه های هنگفتی را از دست خواهند داد از این رو لازم است که خیلی سریع به این بازار سر و سامان داده شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا مجلس قصد ممنوع کردن رمزارز ها را دارد؟، گفت: مجلس اصلاً قصد ندارد استخراج یا خرید و فروش رمزارز ها را ممنوع کند، اما باید هر چه سریع تر دولت لایحه ای در این رابطه به مجلس ارئه کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مردم مراقب بازار خطرناک رمزارز ها باشند، مجلس قصد ندارد استخراج یا خرید و فروش رمزارز ها را ممنوع کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم مراقب بازار خطرناک رمزارز ها باشند، مجلس قصد ندارد استخراج یا خرید و فروش رمزارز ها را ممنوع کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید