بازاریابی و فروش

عرضه خودرو شاهین در بورس سودآور است؟

به گزارش خبرنگاران، روزهای ابتدایی سال گذشته بود که طرح فراوری و ساماندهی عرضه خودرو برای کنترل بازار از سوی مجلس پیگیری شد. بر اساس این طرح قرار بود خودور در بورس کالا عرضه گردد.

23 اردیبهشت 1401

هوآوی 9 محصول تازه را به بازار ایران معرفی کرد

هوآوی، غول فناوری دنیا، طی یک رویداد رسمی که روز چهارشنبه 6 بهمن ماه و با حضور رسانه های مختلف برگزار گردید، تازهترین محصولات خود برای بازار ایران را معرفی کرد که شامل دسته های مختلفی همانند گوشی ها، مانیتورها، لپ تاپ، تبلت، ساعت های هوشمند و دیگر موارد،...

10 اردیبهشت 1401

حذف بلیت چارتری از ابتدای تابستان سال 97

هیچ بلیط چارتری از ابتدای تابستان سال 97 فروخته نخواهد شد.

26 فروردین 1401

راهنمای سفر به برایتون (Brighton)، انگلستان

برایتون، یک شهر توریستی ساحلی در سواحل جنوبی انگلستان است. این شهر در ماه های تابستانی به یکی از محبوب ترین مقصدهای گردشگری بریتانیایی ها تبدیل می گردد، به خصوص برای کسانی که در شهر خود به ندرت تابش خورشید را تجربه می نمایند و می خواهند ماجراجویی هایی...

19 فروردین 1401

سال آینده؛ برق به وسیله بورس فروخته می گردد

به گزارش خبرنگاران، علی اکبر محرابیان در حاشیه نشست با مدیران صنعت برق درباره تمهیدات وزارت نیرو برای زمستان هم گفت: تا امروز خاموشی اجباری در صنعت برق نداشتیم و محدودیتی هم برای صنایع در نظر گرفته نشده است.

3 اسفند 1400

برنامه ریزی برای فاصله گیری از خام فروشی

ما اکنون با دو چالش جدی در کشور روبه رو هستیم و آن هم ناترازی فراوری ومصرف انرژی و خام فروشی است.

1 اسفند 1400

ریاض برای تجهیز سیستم دفاع هوایی تحلیل رفته خود دست به دامن کشورهای منطقه شد

فایننشال تایمز گزارش داد با تشدید حملات موشکی و پهپادی انصارالله یمن علیه عربستان سعودی، ریاض از کشورهای منطقه درخواست یاری نموده تا ذخیره موشک های رهگیر سامانه دفاع هوایی موشکی پاتریوت را که رو به خاتمه است، تکمیل کند. ...

25 بهمن 1400

آقای معاون وزیر؛ نفت را دقیقا به کجای آمریکای جنوبی می فرستید؟

روز یکشنبه معاون بین الملل وزیر نفت سخنانی مبنی بر کشف ظرفیت های صادراتی به کشور های آمریکای جنوبی کرد.

19 بهمن 1400

تصمیمات هیجانی در بورس خسارت های جبران ناپذیری به اقتصاد وارد می نماید

رئیس اتاق اراک گفت: سازمان بورس همانند پلی فی مابین سرمایه گذار و سرمایه پذیر عمل می نماید و در راستای وظایف خود، باید با اتخاذ تعامل مناسب با دولت توسعه بازار را عملیاتی کند.

4 بهمن 1400

دادستان دشتستان صادرات نخل را تکذیب کرد

دادستان شهرستان دشتستان در توضیحاتی به تکذیب ادعایی مبنی بر فروش درخت های نخل این شهرستان و صادرات به کشور های حوزه خلیج فارس پرداخت.

12 آذر 1400

قیمت خودروهای قرعه کشی ایران خودرو چقدر است؟

به گزارش خبرنگاران، قرار است شش مدل خودرو در پیش فروش ایران خودرو عرضه گردد که بر اساس قیمت های امروز این خودروها تا 135 میلیون تومان مقرون به صرفه تر از بازار هستند.

6 آذر 1400

بیت کوین از 61 هزار دلار عقب نشست

در معاملات امروز بازار جهانی ارز های مجازی شاهد عقب نشینی قیمت بیت کوین از 61 هزار دلار بودیم.

5 آذر 1400

ایران صادرکننده بنزین شده است! ، مشکل بنزین، توزیع آن است

به گزارش خبرنگاران، رویترز ادعا نموده بود که ایران در این دوره تحریم ها توانسته است به صادرکننده بنزین تبدیل گردد و این در حالی است که تا پیش از این کشور، جزو واردکنندگان سوخت بوده است. محمدعلی خطیبی، نماینده سابق ایران در اوپک در همین باره توضیخ می...

31 شهریور 1400

ورود تمام زنجیره سیمان در بورس کالا

وزیر صمت با اشاره به بورس کالا گفت: بورس برای حاکمیت و صنعت مهم است. اگر مازاد تقاضایی باید عایدی به جیب فراوریکننده می رود و دلال نقشی ندارد. ما در نظر داریم که تام زنجیره سیمان اعم از عاملان فروش، فراوری کنندگان، بتن سازان، پروژه ها و … را وارد بورس کنیم....

27 شهریور 1400

شرایط و نحوه راه اندازی فروشگاه مواد غذایی

امروزه در بسیاری از نقاط جهان خصوصا کلانشهرها، فروشگاه های سراسری و بزرگ یکی از مهم ترین مراکز خرید مردم به تعداد می فرایند و مردم بسیاری از مایحتاج اصلی خود را در این مراکز خرید پیدا می کنند.

18 مرداد 1400

مردم مراقب بازار خطرناک رمزارز ها باشند، مجلس قصد ندارد استخراج یا خرید و فروش رمزارز ها را ممنوع کند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجلس اصلاً قصد ندارد استخراج یا خرید و فروش رمزارز ها را ممنوع کند، اما باید هر چه سریع تر دولت لایحه ای در این رابطه به مجلس ارئه کند.

7 مرداد 1400

20 فیلم برتر دهه 1950 میلادی؛ بلوغ سینمای جوان

دهه 1950، دهه شکوفایی سینما با درخشش کارگردان های بزرگی هم چون فورد، هیچکاک، برسون، کوروساوا و ازو است. دهه ای که ژانرها مستحکم شده اند و سینما پختگی ای بیش از سال های گذشته به دست آورده است و حالا تکنولوژی بیش از پیش به یاری آن آمده است.

4 مرداد 1400

در آینده چه کسانی زیبا محسوب می شوند؟

دستور ساخت کرم های ضدچین وچروک که به روم باستان برمی شود و مجموعه ای از نسخ خطی با فرمول هایی برای ساخت محصولات مراقبت از پوست، رنگ مو و عطر با نام تروتولا نشان می دهند که تمایل ما برای قابل نمایش کردن و حتی زیباترکردن مان در اعماق تاریخ ریشه دارد.

27 تیر 1400

گام عظیم اپل برای کنار گذاشتن تراشه های اینتل

خبرنگاران- اپل در کوشش برای کنار گذاشتن تراشه های اینتل و جلو زدن از رقیبانش، سرگرم آماده سازی عرضه چندین مدل جدید لپ تاپ و رایانه رومیزی مک با پردازنده سریعتر، طراحی جدید و امکان اتصال بهتر با دستگاههای دیگر است.

22 خرداد 1400

رکود در بورس ، رشد 169 درصدی خروج سهام داران

خبرنگاران : در هفته اخیر شاخص های بازار نسبت به هفته پیشین نزول کردند و ارزش معاملات سهام به کمترین رقم در یک سال گذشته رسید.

13 اردیبهشت 1400
تعداد: (61)