گردشگری سلامت در گلستان فعال شود، تبدیل دانشگاه علوم پزشکی گلستان به دانشگاه نسل سوم

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، خبرنگاران/گلستان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان بر لزوم فعال کردن گردشگری سلامت در گلستان تأکید کرد و گفت: استان گلستان به دلیل برخورداری از اکولوژیک خاص در حوزه گردشگری سلامت از شرایط مطلوبی برخوردار است.

گردشگری سلامت در گلستان فعال شود، تبدیل دانشگاه علوم پزشکی گلستان به دانشگاه نسل سوم

سعید گل فیروزی عصر اموز در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان اظهار کرد: رعایت اسناد بالادستی از لحاظ منابع انسانی، منابع مالی و تجهیزات در نقاط مختلف استان گلستان در دستور کار ما قرار می گیرد، همچنین حفظ شأن و کرامت مردم حین دریافت خدمت و حفظ شأن اعضای هیئت علمی و کارکنان، تأمین اعتبارات و رفع کمبود مالی را سرلوحه کار خود قرار خواهیم داد.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف بنده راه اندازی دانشگاه نسل سوم در دانشگاه علوم پزشکی گلستان است، اضافه نمود: در دانشگاه پردیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان اقدامات خوبی انجام شده اما باید به سمت اهداف دانشگاه نسل سوم حرکت کنیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با تأکید بر اینکه متأسفانه مقالات ما براساس نیازهای ما نیست، بر ضرورت حمایت از پژوهشگران جوان تأکید کرد و یادآور شد: باید منابع به سمت پروژه های دانش بنیان هدایت شود که این مسئله بسیار مهم است و به نوعی تجاری سازی پژوهش ها به شمار می رود.

گل فیروزی به فعال کردن گردشگری سلامت در گلستان اشاره کرد و گفت: استان گلستان به دلیل برخورداری از شرایط اکولوژیک خاص در حوزه گردشگری سلامت شرایط بسیار عالی دارد اما از لحاظ زیرساخت ها نیاز به کار بیشتری دارد و باید در حوزه های مختلف گردشگری سلامت برنامه های مختلفی اجرایی شود که تحقق این مهم نیازمند حمایت مسئولان است.

وی با بیان اینکه توانمندسازی اعضای هیئت علمی باید به صورت ساختارمند انجام شود و اخلاق پزشکی و حرفه ای ارتقاء یابد، متذکر شد: توسعه واحدهای آموزشی در شرق و مرکز استان گلستان یکی از برنامه های ما است، همچنین با توجه به سیاست های ابلاغی جمعیتی رهبر معظم انقلاب، فعال کردن مرکز ناباروری نهال در دستور کار ما قرار گرفته است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان بر لزوم تکمیل پروژه های در دست ساخت دانشگاه علوم پزشکی گلستان تأکید کرد و اضافه نمود: ترمیم آنژیوگرافی گنبدکاووس و گرگان و تأمین نیروی انسانی برای این دو مرکز و راه اندازی آنژیوگرافی بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) کردکوی از جمله دیگر برنامه های ما است.

گل فیروزی با بیان اینکه استان گلستان به نوعی قطب بیماری های بدخیم محسوب می شود، ابراز داشت: با توجه به این مهم باید نیروهای متخصص و همچنین تجهیزات لازم در استان گلستان فعال شود و این خدمات در درون استان برای گلستانی ها فراهم شود.

گفتنی است؛ در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان که با حضور معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد از زحمات عبدالرضا فاضل رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی گلستان تقدیر شد و سعید گل فیروزی به عنوان رئیس تازه دانشگاه علوم پزشکی گلستان معرفی شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "گردشگری سلامت در گلستان فعال شود، تبدیل دانشگاه علوم پزشکی گلستان به دانشگاه نسل سوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری سلامت در گلستان فعال شود، تبدیل دانشگاه علوم پزشکی گلستان به دانشگاه نسل سوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید