آشنایی با اقامتگاه های دبی

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، آشنایی با اقامتگاه های دبی

شاید شما هم از افراد بسیار زیادی باشید که بخواهید بدانید دبی چگونه شهری است و از خود سوال کنید علت این همه پیشرفت در شهر دبی چه می باشد. اقامتگاه های دبی چگونه جایی می باشند و اگر فردی به دبی سفر کند در کجا باید اقامت کند. قبل از اینکه اقامتگاه های دبی را بشماریم و از آنها نام ببریم باید مشخصات دبی و توضیحات در خصوص دبی بدانیم. دبی کجاست؟ چگونه است و چه طور به این پیشرفت رسیده است؟

آشنایی با اقامتگاه های دبی

دبی بزرگترین شهر امارات متحده عربی میباشد از زمانی که چند تن از سران قبایل از سایر افراد قبیله جدا شدن و در دهانه خور زندگی خود را آغاز کردند. با ماهیگیری و تجارت و قایق رانی بندری به وجود آوردن که هم اکنون نیز در دیره دبی آن را مشاهده خواهید کرد. این بندر باعث شد بازرگانان زیادی برای تجارت به این شهر رفت و آمد نمایند. پس از این رفت و آمد و داد و ستد ها حاکم دبی تصمیم گرفت در ناحیه خوی لای روبی انجام دهد که در همان زمان نیز چاه های نفت کشف شدند که حاکمان دبی تصمیم گرفتند با استفاده از درآمد نفت این شهر را به یکی از پیشرفته ترین شهرهای این کشور و جهان تبدیل نمایند. البته باید این را بیان کنیم که شهر دبی از دو قسمت تشکیل شده که قسمت جدید و به روز آن بر می باشد و قسمت قدیمی آن دیرا و یا دیر میباشد در این قسمت از منطقه قیمت ها پایین تر از بر می باشد. این مورد را نیز باید بیان کنیم که شهر دبی یکی از گرانترین شهرهای جهان می باشد در واقع این شهر بیستمین شهر گران جهان میباشد اما پر از جاذبه های توریستی و امکانات رفاهی برای تمامی افرادی میباشد که به این شهر سفر می نمایند، ولی اقامتگاه های دبی کجا می باشند.

اقامتگاه های دبی

اگر شما هم قصد سفر به دبی را داشته باشید همانند دیگر مسافران به دنبال اقامتگاه های دبی می باشید وبه دنبال کسب اطلاعات از آنها میباشید. برای آشنایی بیشتر شما متن زیر را آماده کردیم. این موضوع را نیز باید گفت که شهر دبی مانند سایر شهرها قسمت های ارزان قیمت و قسمت های گران قیمت دارد. یعنی شما اگر قصد اقامت در شهر دبی در یکی از اقامتگاه های دبی را داشته باشید، با توجه به هزینه ای که میخواهید برای آن صرف کنید میتوانید اقامتگاه مناسبی پیدا کنید.

این موضوع را نیز باید مد نظر شما قرار داد که دبی یکی از گرانترین شهرهای جهان می باشد در ابتدا به ارزان ترین اقامتگاه های دبی یعنی اتاق ها و اجاره اتاق در دبی اشاره خواهیم کرد.

اجاره اتاق در دبی

شاید با اجاره اتاق و اقامت در آن در سایر شهرها و کشورهای جهان آشنا باشید. بیشتر شهرها و کشورهای جهان برای اینکه هزینه کمی به مسافران تحمیل نمایند و هزینه های اقامت آنها را کمتر نموده به آنها اتاق هایی برای اجاره میدهند.

این اتاق های اجاره ای در داخل خانه ها و ساختمان ها نیز میباشند. در اقامتگاه های دبی نیز شما این مورد را مشاهده خواهید کرد و می توانید از آن بهره ببرید محله اوسترس می تواند یکی از محله های باشد که شما در آن اتاق اجاره میکنید. اجاره اتاق در دبی مانند شرکت های مسکن و معاملات ملکی ایران انجام میشود و دارای شرایطی مانند محله، ساختمان، امکانات مبله و نیم مبله بودن آن اتاق بستگی دارد. اجاره اتاق در دبی برای افرادی می باشد که قصد دارند در طول سال چند مرتبه به دبی سفر نموده و هزینه پرداخت قیمت هتل های گران قیمت را ندارند و قصد دارند در محله ارزان قیمت و به صرفه اقامت نمایند که اجاره اتاق ها در دبی برای آنها به صرفه تر خواهد بود .

هتل های دبی

اجاره اتاق در دبی که بگذریم نوبت به اقامتگاه های دبی می رسد. که در کل این کشور و در کل جهان معروف می باشند میتوان اقامتگاه های دبی را براساس هتل های این شهر به دو دسته گران قیمت و ارزان قیمت تقسیم کرد. شما اگر قصد داشته باشید به دبی سفر کنید و توانایی پرداخت هزینه های زیادی برای اقامت در هتل و ماندن در هتل های لوکس و لاکچری دبی را نداشته باشید، می توانید در هتل های مانند موندو، هتل ارمنی چ دبی، هتل مارینا که در مرکز شهر دبی و در نزدیکی برج خلیفه قرار گرفته است اقامت کنید. برج خلیفه بزرگترین مرکز خرید جهان می باشد شما با اقامت در هر کدام از این هتل ها و اقامتگاه های دبی می توانید با چند دقیقه پیاده روی به برج خلیفه رفت و آمد کنید و همچنین به مترو نزدیک می باشید. در هر کدام از این هتل ها اینترنت رایگان می باشد، استخر، سونا، محل اقامت و دیزاین های بسیار شیک و خاص از کشورها و شهرهای مختلف را مشاهده خواهید کرد. امکانات هتل های لاکچری در دبی می توانیم امکاناتی مانند وای فای رایگان، اتاق جداگانه برای سرویس آشپزخانه برای سرو غذا در اتاق و سوئیت آپارتمان، دارای بالکن های بزرگ بسیار زیبا و جذاب با دیدی عالی از شهر و همچنین استخر و سونا اختصاصی و پارکینگ های مخصوص را نام ببریم. با اقامت در هر کدام از این هتل های لاکچری از آسایش خاطر برخوردار و بهره مند خواهید شد.

همه قسمت های دبی دارای قیمت بسیار بالایی نمی باشند برخی از اقامتگاه های این شهر نیز ارزان قیمت تر بوده و شما می توانید با پرداخت هزینه کمتری در آنها اقامت داشته باشید. دیره قسمت قدیمی تر شهر دبی می باشد که شما را با گذشته و همچنین تاریخ شهر دبی آشنا میکند. میتوانید قدیمی ترین اقامتگاه دبی المکتوم را به راحتی در وسط این قسمت از شهر مشاهده کنید. در این قسمت اقامتگاه هایی وجود دارد که شما می توانید با پرداخت هزینه کمتری با توجه محدودیتهایی در آنها اقامت داشته باشید و البته این موضوع را باید بیان نمود که این هتل ها از لحاظ داشتن امکانات و آسودگی و راحتی خاطر از هتل های قسمت بر چیزی کم ندارند و فقط ممکن است امکانات آنها کمتر یا بیشتر شود. از این هتل ها می توان هتل شرایتون کریک دبی، هتل آیبیس دیره جنوبی، هتل ایکس وی ای آرت، هتل پارک حیات، هتل جمیرا کریک ساید، آسیانا، کرون پلازنا، حیات ر جنسی و…. از اقامتگاه های دبی که در قسمت دیر واقع شدن نام برد. اقامت در این هتل ها در دیر شما را با صحنه های جالب و خیلی خاص روبه رو میکند و اقامت در هر کدام از اقامتگاه های دبی واقع در قسمت دیره می توانید بافت تاریخی، قایق های بادبانی، قسمت های خاص، همچنین مناظر جذاب و زیبایی را مشاهده کنید و از آنها لذت ببرید. برای مثال در زمانی که در یکی از اقامتگاه های دبی مثل جمیرا کریک ساید اقامت می کنید میتوانید محل های ورزشی و ورزشگاه تنیس که در چند قدمی در گوشه ای از این ورزشگاه تنیس قرار گرفته است را مشاهده کنید این اقامتگاه برای کسانی که به ورزش و برنامه های ورزشی و تنیس علاقه بسیار زیادی دارند مناسب میباشد، از این هتل با چند دقیقه رانندگی می توانید به قسمت تازه تاسیس شهر دبی برسید و همچنین بر عکس از قسمت تازه تاسیس شهر دبی با چند دقیقه رانندگی می توانید دوباره به هتل خود باز گشت اقامت در اقامت گاه های دبی واقع در دیر شما را با دیدن مناظر جالبی روبرو می نماید.

منبع: دلتابان

به "آشنایی با اقامتگاه های دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با اقامتگاه های دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید