این غذاهای سنتی اصفهان را در سفر امتحان کنید

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، خوردن و امتحان کردن غذاهای سنتی و محلی در زمان سفر به شهرهای مختلف، یکی از کارهایی است که هر مسافری باید انجام دهد. در این مطلب به معرفی برترین غذاهای محلی و سنتی اصفهان می پردازیم که باید برای یک بار هم که شده آنها را میل کنید. در خاتمه هم به روش راحت برای خرید بلیط اتوبوس اشاره نموده ایم.

این غذاهای سنتی اصفهان را در سفر امتحان کنید

بریانی اصفهان

نام غذای سنتی اصفهان که به میان بیاید، بریانی اولین گزینه فهرست خواهد بود. این غذا از گوشت گوسفند و جگر سفید چرخ شده تهیه می گردد. در نگاه اول به بریانی شاید فکر کنید با این میزان غذا سیر نخواهید شد، اما بعد از آخرین لقمه متوجه سنگینی غذا می شوید. بریانی اعظم، بریانی حاج محمود شفاعت، و بریانی شاد برترین بریان های اصفهان را طبخ می نمایند.

حلیم بادمجان اصفهان

حلیم بادمجان جزء غذاهای شیراز هم محسوب می گردد. تفاوت این حلیم بادمجان با نوعی که در دیگر شهرها می پزند، گوشت است. برای خوردن حلیم بادمجان اصفهانی به رستوران های بختیاری و ماه می توانید بروید.

خورش ماست اصفهان

البته که خورش ماست در منوی دسر رستوران ها قرار می گیرد. از ترکیب ماست چکیده، گوشت گردن بدون استخوان، زعفران، و زرده تخم مرغ، ترکیب فوق العاده خورش ماست به وجود می آید. اولین پیشنهاد هر کسی برای خورش ماست، رستوران شهرزاد است.

دوغ و گوشفیل اصفهان

به خاطر ترکیب شور و شیرین دوغ و گوشفیل، این میان وعده خوشمزه را خیلی ها نمی خواهند امتحان نمایند. اما با یک بار امتحان، مطمئن باشید عاشقش می شوید. برترین گوشفیل و دوغ را در خیابان حکیم نظامی می توان پیدا کرد.

خرید بلیط اتوبوس اصفهان

یکی از راه هایی که مسافران برای رفتن به اصفهان انتخاب می نمایند، سفر زمینی و با اتوبوس است. برای خرید بلیط اتوبوس تهران اصفهان، نیازی به خرید حضوری بلیط اتوبوس در ترمنیال ها ندارید. با چند کلیک، می توانید در سایت اسنپ تریپ جایگاه مورد نظرتان را در اتوبوس انتخاب، و آن را با برترین قیمت بخرید.

اولین قدم برای خرید بلیط اتوبوس، کلیک بر روی گزینه انتخاب است. پس از آن باید جایگاه را انتخاب و اطلاعات شخصی مسافر و یا مسافران را وارد کنید. بعد از آنالیز اطلاعات وارد شده و مطالعه قوانین کنسلی، نوبت به مرحله پرداخت می رسد. پس از انجام این مراحل، خرید آنلاین بلیط اتوبوس تهران شیراز، و یا مبدا و مقصد مورد نظرتان، در اسنپ تریپ کامل می گردد. با عضویت در خبرنامه، از پیشنهادات ویژه و تخفیف ها برای رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما، بلیت اتوبوس آگاه می شوید. خدمات پشتیبانی هم به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته در دسترس است.

منبع: همگردی

به "این غذاهای سنتی اصفهان را در سفر امتحان کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این غذاهای سنتی اصفهان را در سفر امتحان کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید