باشگاه استقلال: کسر 6 امتیاز کذب است

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال کسر 6 امتیاز از این باشگاه را تکذیب نموده است. مدیرعامل استقلال به حل موضوع پروپئیچ ابراز امیدواری نموده است.

باشگاه استقلال: کسر 6 امتیاز کذب است

انتشارخبری درباره کسر 6 امتیاز از استقلال به دلیل شکایت پروپئیچ باعث شد تا باشگاه استقلال جوابیه ای را روی سایت خود قرار دهد. سران باشگاه استقلال در این جوابیه هرگونه کسر امتیاز را منتفی دانسته اند. آیا اظهارات مدیرعامل باشگاه استقلال صحت دارد؟ فتحی می گوید: این موضوع به هیچ وجه درست نیست و صحت ندارد. باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات پروپئیچ بیش از یک ماه فرصت دارد و از مدت ها قبل نیز رایزنی ها و مذاکرات خود را برای پرداخت مطالبات این بازیکن شروع نموده است. صحبت های بسیاری طی ماه های اخیر برای پرداخت مطالبات این بازیکن اجرا شده است. جلسات و گفت و گوهای زیادی با فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و جوانان و همینطور سفیر محترم ایران در کرواسی داشته ایم تا مطالبات این بازیکن پرداخت گردد. روز شنبه برای پیگیری این موضوع با آقای تاج ریاست فدراسیون فوتبال صحبت کردم و برای این پیگیری مساله با ایشان مجددا جلسه دارم. طرفداران محترم استقلال مطمئن باشند که این موضوع با جدّیت تمام پیگیرى وانشاالله خطری باشگاه را تهدید نخواهد کرد.

امیرحسین فتحی درحالی به طرفداران استقلال امیدواری داده که شکایت پروپئیچ مسئله ای را برای این باشگاه ایجاد نکند که تا کنون هیچ اقدام عملی در این راستا انجام نشده است. البته پیش تر باشگاه استقلال اعلام نموده بود که بدهی این بازیکن پرداخت شده اما خبرهای تازه نشان می دهد که هیچ پولی به این بازیکن داده نشده و ماجرا همچنان به ضرر استقلال پیش می رود. تجمع طرفداران استقلال و نارضایتی آن ها از عملکرد این باشگاه در نقل و انتقالت گویای تمام اتفاقاتی است که درهفته های اخیر اتفاق افتاده است و تعیین نیست که باشگاه استقلال با وجود این مسائل اقتصادی چگونه می خواهد مانع بزرگی همچون پروپئیچ را از سد راه بردارد.

11-350

منبع: ایران ورزشی

به "باشگاه استقلال: کسر 6 امتیاز کذب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه استقلال: کسر 6 امتیاز کذب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید