با تور شبانه به تماشای کولوسئوم بروید

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، تماشای کولوسئوم در شب قطعا می تواند شکوه و عظمت این سازه تاریخی را هر چه بیشتر نشان دهد. تور شبانه این امکان را برای علاقه مندان فراهم نموده است، هر چند مزایای خاصی نیز دارد.

با تور شبانه به تماشای کولوسئوم بروید

بازدید از کولوسئوم در هر زمان از روز فوق العاده است، اما با تور شبانه جدید می توانید از این جاذبه تاریخی بعد از تاریکی دیدن کنید. در طول شب، زیر آسمان تیره و در کنار نور چراغ های شهر که فضای این مکان را روشن نموده است، عظمت و شکوه این آمفی تئاتر دوچندان می گردد.

تور شبانه توسط کارشناسان تور در کشور ایتالیا شروع به کار نموده است و امکان بازدید از نقاط غیرقابل بازدید کولوسئوم را برای شرکت نمایندگان فراهم می نماید، نظیر سکوی نمایش و زندان های زیرزمین که در طول روز اجازه بازدید از آن ها را ندارید.

هر سال به طور متوسط حدود چهار میلیون بازدیدنماینده از این بنای تاریخی دیدن می نمایند، اما این تور شبانه فقط 25 شرکت نماینده دارد و می توانید به دور از هیاهوی مردم، از این تور لذت زیادی ببرید. این تور از میدان ونیز (Piazza Venezia) شروع می گردد که دیدگاهی کلی از تاریخ امپراطوری روم به شما می دهد و در ادامه نقاط دیدنی شهر نظیر فروم رومی، تپه کاپیتولین (Capitoline Hill) و خیابان امپراطوری (Via dei Fori Imperiali) را خواهید دید.

سپس به کولوسئوم می روید و می توانید از سکوی چوبی آن دیدن کنید که چشم انداز یک گلادیاتور نسبت به آمفی تئاتر را پیشکش شما می نماید. در ادامه به زندان های زیرزمین این بنا برده می شوید که حیوانات و گلادیاتورها در زمان دوران روم باستان در قفس هایی غل و زنجیر می شدند تا نوبت جنگیدن آن ها گردد. یک در و آسانسور بازسازی شده نیز در این مکان به چشم می خورد که برای بالا بردن آن ها به میدان اصلی آمفی تئاتر بوده است. هزینه تور کولوسئوم زیر نور ماه، 86 دلار است.

منبع: کجارو / lonelyplanet

به "با تور شبانه به تماشای کولوسئوم بروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تور شبانه به تماشای کولوسئوم بروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید