برگزیدگان سومین جشنواره تئاتر ماه، وتار معرفی شدند

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، خبرنگاران/کردستان سومین جشنواره استانی تئاترماه-وتار در پردیس سینما آزادی بیجار با معرفی نفرات برتر به کار خود سرانجام داد.

برگزیدگان سومین جشنواره تئاتر ماه، وتار معرفی شدند

سومین جشنواره استانی تئاتر ماه-وتار با رعایت شرایط و محدودیت های کرونایی روز شنبه به کار خود سرانجام داد.

بر اساس اعلام دبیر جشنواره، با وجود شرایط کرونایی در مجموع 18 اثر به دبیرخانه جهت بازبینی ارسال شد که از این تعداد 7 اثر به مرحله نهایی راه یافت. این آثار به وسیله هیئت داوران متشکل از هنرمندان کشوری، فرهاد قائمیان، حمیدرضا نعیمی و نادر برهانی مرند به صورت زنده مورد داوری نهاده شدند.

لازم به ذکر است پس از قرائت بیانیه نفرات برتر به وسیله هیئت داوران معرفی و با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی مورد تجلیل نهاده شدند.

بر این اساس در بخش طراحی لباس منا زارعی برای نمایش یک شب مهتاب، تندیس جشنواره را به خود اختصاص داد. جایزه سوم بازیگری مرد به احمد سنگین آبادی برای نمایش یک شب مهتاب، جایزه و تندیس جشنواره دوم بازیگری مرد به سعدی حسینی برای نمایش کسوف و جایزه، لوح تقدیر و تندیس جشنواره اول بازیگری مرد به زاهد زندی برای نمایش تمام که نمی گردد ولی تمام، رسید.

در بخش برترین بازیگری زن عناوین اول تا سوم به ترتیب به مریم مقصودی بخاطر نمایش تمام که نمی گردد ولی تمام، کیمیا مولودی برای نمایش دوژم و منیرالسادات قاضی زاده بخاطر نمایش ماهی ها فراموش نمی نمایند، اختصاص یافت.

در بخش نمایشنامه نویسی جایزه سوم به نمایش یک شب مهتاب عادل گنجی، جایزه و لوح تقدیر دوم به باقر سروش برای نمایش مادرم در برفک تلویزیون یخ زد و جایزه و تندیس جشنواره اول به اکبرصادقی بخاطر نمایش تمام که نمی گردد ولی تمام، تقدیم شد.

نمایش تمام که نمی گردد ولی تمام نیز به عنوان اثر برگزیده سومین جشنواره استانی تئاتر ماه-وتار مورد تقدیر نهاده شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برگزیدگان سومین جشنواره تئاتر ماه، وتار معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزیدگان سومین جشنواره تئاتر ماه، وتار معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید