بهره برداری از نخستین خانه پروژه ساماندهی سکونتگاه های غیر رسمی در چابهار

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، نخستین خانه پروژه ساماندهی سکونتگاه های غیر رسمی چابهار در سفر معاون وزیر راه و شهر سازی به جنوب سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید

بهره برداری از نخستین خانه پروژه ساماندهی سکونتگاه های غیر رسمی در چابهار

به گزارش گروه استان های وبلاگ پر زرق و برق از زاهدان ، با حضور معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی کشور ،نخستین خانه از طرح ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی به بهره برداری رسید .

منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان گفت:ساماندهی محلات حاشیه نشین مانند چابهار از جمله واحد مسکونی برای جا به جایی ساکنان زاغه نشین اتفاق مهمی است و این اقدام ها در کنار برنامه های اجرایی که از طریق مجلس به تصویب رسیده و از طریق دولت اجرا می شود، صورت می گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با هدف بررسی شرایط طرح های مختلف حوزه عمرانی،بهسازی سکونتگاه های غیررسمی به استان سفر کرد و به همراهی معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار از پروژه های نظیر مجتمع 260 واحدی چالدران کنارک،طرح های بهسازی حاشیه نشینی بازدید کرد.

این بازدید ها با حضور معاون استاندار ،نمایندگان مردم خاش و چابهار در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران چابهار و کنارک و جمعی از مدیران استانی انجام شد.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بهره برداری از نخستین خانه پروژه ساماندهی سکونتگاه های غیر رسمی در چابهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از نخستین خانه پروژه ساماندهی سکونتگاه های غیر رسمی در چابهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید