ترامپ: بایدن پیروز شد، من هیچ چیز را نمی پذیرم، انتخابات تقلبی بود

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، پس از گذشت حدود دو هفته از تاریخ 3 نوامبر روز انتخابات آمریکا، خاتمه دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده با انتشار یک پیغام توییتری برای اولین بار پیروزی جو بایدن در انتخابات را تایید کرد. با این وجود همچنان از طرح نظریه های توطئه دست برنداشت و بار دیگر سیستم انتخابات کشورش را به تقلب متهم کرد.

ترامپ: بایدن پیروز شد، من هیچ چیز را نمی پذیرم، انتخابات تقلبی بود

او با اشاره به جو بایدن نوشت: او برد زیرا در انتخابات تقلب شد. به هیچ ناظری اجازه داده نشد، رای ها توسط دومینیون، شرکتی که یک چپ رادیکال مالک آن بود جمع آوری شد. شرکتی با سابقه بد و کارکنانی تنبل که حتی برای تگزاس واجد شرایط نبودند (جایی که من با رای زیادی برنده شدم!) به یاری رسانه هایی جعلی و خاموش و چیزهای دیگر.

این پیغام توئیتری رئیس جمهوری کنونی آمریکا هشت روز پس از اعلام پیروزی جو بایدن، رقیب دموکرات او در انتخابات ریاست جمهوری منتشر می گردد. دونالد ترامپ روز آدینه نیز در برابر وبلاگ پر زرق و برق در حیاط کاخ سفید گفته بود که دولت او برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا قرنطینه اجرا نخواهد نمود اما زمان معین خواهد نمود که دولت بعدی چه تصمیمی اجرا خواهد نمود. این سخنان از سوی بعضی از ناظران اشاره تلویحی رئیس جمهوری ایالات متحده به شکست خود در رای گیری روز سوم نوامبر (13 آبان) ارزیابی شد.

با این حال دونالد ترامپ روز یکشنبه نیز دقایقی پس از انتشار پیغام توئیتری اش در دو توئیت پیاپی تاکید نمود که در انتخابات تقلب شده است. او در اولین توئیت پس از پوشش رسانه ای پیغام قبلی اش نوشت: انتخابات تقلبی! ما پیروز خواهیم شد!

رئیس جمهوری آمریکا سپس در توئیت دیگری افزود: او [جو بایدن] تنها از نظر رسانه های جعلی پیروز شده است. من هیچ چیز را نمی پذیرم! راه درازی در پیش است. این انتخابات تقلبی بود.، یورونیوز

منبع: ایران آنلاین

به "ترامپ: بایدن پیروز شد، من هیچ چیز را نمی پذیرم، انتخابات تقلبی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: بایدن پیروز شد، من هیچ چیز را نمی پذیرم، انتخابات تقلبی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید