تشکیل تیم ملی ب به وسیله عزیزی خادم

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برای پشتوانه سازی در فوتبال ساحلی، تیم ملی ب را راه اندازی می کنیم.

تشکیل تیم ملی ب به وسیله عزیزی خادم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ پر زرق و برق، شهاب الدین عزیزی خادم در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: در فدراسیون در پی توسعه همه جانبه فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی و فوتبال بانوان هستیم. آنچه مسلم است از تمامی ظرفیت های موجود برای حمایت از تیم ملی فوتبال ساحلی استفاده می کنیم.

وی توضیح داد: تیم ملی ساحلی ایران پتانسیل های فراوانی دارد و به همین علت قصد داریم مجدد تیم ملی ب را جهت پشتوانه سازی راه اندازی کنیم تا بتوانیم در سال های آینده یک تیم ملی خوب و قوی داشته باشیم.

رئیس فدراسیون با اشاره به ساخت کمپ تیم ملی فوتبال ساحلی در بوشهر گفت: در حال رایزنی برای ایجاد کمپ تیم های ملی فوتبال ساحلی در بوشهر، جزیره کیش و منطقه آزاد انزلی هستیم. قصد داریم از تمام پتانسیل های کشور استفاده کنیم.

تیم ملی فوتبال ساحلی کشور خود را برای مسابقات جام بین قاره ای 2021 امارات آماده می نماید و ساحلی بازان کشورمان در گروه B با تیم های روسیه، ژاپن و پاراگوئه همگروه هستند. این مسابقات از 11 تا 15 آبان ماه در امارات برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تشکیل تیم ملی ب به وسیله عزیزی خادم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل تیم ملی ب به وسیله عزیزی خادم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید