حلالی از برانکو بازیکن می خواهد

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، برای همین به تمرین پرسپولیس رفت تا در مورد یکی دو بازیکن رده سنی امید از جمله سعید حسین پور با برانکو صحبت کند اما موفق نشد.

حلالی از برانکو بازیکن می خواهد

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق ، اسماعیل حلالی روز یکشنبه در محل تمرین تیم برانکو حاضر شد تا با مرد کروات صحبت کند اما موفق نشد. تیم امید پرسپولیس در این فصل با وجود محدودیت ها و شرایط سختی که به لحاظ کمبود بازیکن و امکانات داشته، نتایج فوق العاده ای گرفته و در حال حاضر در رده پنجم جدول جای دارد.

امیدهای پرسپولیس تا سرانجام فصل فقط سه بازی دیگر در پیش دارند و در شرایطی که سایپا امتیاز از دست بدهد، امکان چهارم شدن شان هم وجود دارد که اگر به این عنوان برسند، می تواند برای این تیم معادل قهرمانی باشد. امیدهای پرسپولیس روز شنبه آینده با تیم نیروی زمینی بازی خواهند کرد اما اسماعیل حلالی به خاطر محرومیت دو سه بازیکن و همین طور پارگی رباط صلیبی یکی از بهترین های تیمش که تازه جراحی شده، با کمبود بازیکن روبروست.

برای همین به تمرین پرسپولیس رفت تا در مورد یکی دو بازیکن رده سنی امید از جمله سعید حسین پور با برانکو صحبت کند اما موفق نشد. البته حلالی درخواستش برای در اختیار دریافت بازیکنان برانکو را به مترجمش گفت تا او آقای سرمربی را در جریان این موضوع قرار دهد.

2 - 180

منبع: ایران ورزشی

به "حلالی از برانکو بازیکن می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حلالی از برانکو بازیکن می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید