فرایند حرفه ای شدن پرسپولیس و استقلال یک گام جلوتر رفت

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، تهران (پانا) - نشست مدیران عامل استقلال و پرسپولیس برای برطرف مشکل مجوز حرفه ای خود با حضور رییس فدراسیون فوتبال، روسای کمیته های بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه ای برگزار گردید.

فرایند حرفه ای شدن پرسپولیس و استقلال یک گام جلوتر رفت

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، مجوز حرفه ای استقلال و پرسپولیس در حالی از سوی فدراسیون فوتبال تایید شده که این دو باشگاه هنوز کوچک ترین قدمی برای حل مسائلشان برنداشته اند.بر همین اساس نشست مدیرعاملان باشگاههای پرسپولیس و استقلال با عزیزی خادم، مصطفوی، عباسی و سهیل مهدی برگزار گردید تا برای برطرف مشکل مجوز حرفه ای سازی سرخابی ها داد.

سهیل مهدی، رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در اینباره به سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: تقریبا 2 ماه پیش بود که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا اقدام به دریافت مجوز حرفه ای کردند اما با توجه به نواقص در مدارک، دو باشگاه نتوانستند مدرک حرفه ای خود را دریافت نمایند و مجوز موقتی برای دو باشگاه به مدت 3 ماه صادر شد تا نواقصشان را برطرف نمایند.

وی ادامه داد: به همین علت،پیش از ظهر امروز جلسه ای میان مدیران سرخابی و رییس فدراسیون، روسای کمیته های بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه ای برگزار گردید تا اقدامات لازم برای دریافت مجوز حرفه ای و حضور بدون دردسر در لیگ قهرمانان آسیا را انجام دهند. در واقع مسائل به جزئیات مرور شد، سوالاتی که در این رابطه وجود داشت، مطرح شد و در نهایت رهنمود های لازم در جهت تکمیل مدارک ارائه شد.

مهدی در انتها گفت: امیدوارم باشگاهها با استفاده از رهنمودهای مطرح شده، جهت ارسال مدارک تکمیلی به کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "فرایند حرفه ای شدن پرسپولیس و استقلال یک گام جلوتر رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند حرفه ای شدن پرسپولیس و استقلال یک گام جلوتر رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید