رونمایی از نخستین نوشت افزار هوشمند ایرانی دانشگاه سمنان

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، کارشناس ارزیابی پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان گفت: نخستین نوشت افزار هوشمند ایرانی با عنوان نوتوپیا، در بیست و دومین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار رونمایی شد.

رونمایی از نخستین نوشت افزار هوشمند ایرانی دانشگاه سمنان

کامیاب، کارشناس ارزیابی پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در مصاحبه با خبرنگار استان های وبلاگ پر زرق و برق، گفت: نخستین نوشت افزار هوشمند ایرانی با عنوان نوتوپیا، محصول شرکت هوشمند آرمان هماره مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه، همزمان با هفته پژوهش، با حضور مسئولان کشوری رونمایی شد.

کامیاب اظهارداشت: ذخیره سازی هوشمند مطالب نوشته شده روی دفتر نوتوپیا بر روی تلفن همراه، دسته بندی موضوعی آن ها و شناسایی تاریخ های مهم از قابلیت های این نوشت افزار هوشمند است.

کارشناس ارزیابی پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان اضافه نمود: تایپ مطالب در این نوشت افزار به صورت صوتی است که این قابلیت یکی دیگر از ویژگی های این نوشت افزار است.

شایان ذکر است، بیست و دومین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار و نهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت، 23 آذر شروع به کار نموده و محصولات شرکت های فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در هر دو نمایشگاه به نمایش گذاشته شده و علاقمندان به فناوری های نوین می توانند به صورت حضوری و مجازی از این نمایشگاه بازدید کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رونمایی از نخستین نوشت افزار هوشمند ایرانی دانشگاه سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از نخستین نوشت افزار هوشمند ایرانی دانشگاه سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید