همایشها و نمایشگاه ها

سهم 65درصدی اجاره خانه در سبد خانوارهای تهرانی

خبرگزاری خبرنگاران-نخستین جلسه قرارگاه جهادی تأمین مسکن شهرداری تهران به ریاست حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با حضور مدیران ارشد حوزه شهرسازی و تعدادی از شهرداران منطقه ها به صورت ویدئو کنفرانس و حضوری برگزار گردید.

24 اردیبهشت 1401

قرض الحسنه موجب برکت اموال می گردد

خبرنگاران/فارس معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس با بیان اینکه قرض الحسنه موجب برکت اموال می گردد، گفت: بنای جمهوری اسلامی و آرمان آن، این است که افراد به دست خودشان اقتصاد خانواده خودشان را تامین نمایند.

17 اردیبهشت 1401

رونمایی از نخستین نوشت افزار هوشمند ایرانی دانشگاه سمنان

کارشناس ارزیابی پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان گفت: نخستین نوشت افزار هوشمند ایرانی با عنوان نوتوپیا، در بیست و دومین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار رونمایی شد.

3 بهمن 1400

مهلت ارسال مقاله به چهارمین همایش ملی دانشگاه اخلاق مدار تمدید شد

مهلت ارسال مقاله به چهارمین همایش ملی دانشگاه اخلاق مدار تا روز 30 آبان ماه تمدید شد.

8 دی 1400

سجادی: رئیس جمهوری تاکید دارد که ورزش همگانی در راس امور ورزش باشد

تهران (پانا) - وزیر ورزش و جوانان از تاکید رئیس جمهوری بر اهمیت ورزش همگانی اطلاع داد.

24 آبان 1400

غریب آبادی: بازگشت به مذاکرات را رد نمی کنیم اما مذاکره برای مذاکره نخواهیم کرد

خبرگزاری خبرنگاران- سفیر و نماینده دائم ایران در نشست شورای حکام آژانس با مثبت خواندن فضای حاکم بر نشست جاری شورای حکام، گفت که تهران بازگشت به مذاکرات هسته ای را رد نمی کند.

28 شهریور 1400

کتابچه معرفی موسسه های آموزش گردشگری کردستان به زودی چاپ و منتشر می شود

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از برنامه ریزی برای طراحی، چاپ و انتشار کتابچه جامع معرفی موسسه های آموزشی، دوره های تخصصی و… استان خبر داد.

5 شهریور 1400

اطلاعیه مهم- اعلام اسامی چند برابر ظرفیت پذیرفته شدگان هشتمین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی برای مصاحبه

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه ای پیرو اطلاعیه مورخ 15/11/1399 موضوع اعلام نتایج قبول شدگان هشتمین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی کشور ، اسامی چند برابر ظرفیت پذیرفته شدگان را برای شرکت در مصاحبه اظهار داشت.

31 اردیبهشت 1400

باشکوه ترین فواره ها در سراسر جهان

یکی از زیباترین سازه های تزیینی شهری، فواره است که تحت هر شرایطی و با هر مشخصاتی باعث شادی بیننده می گردد. ساخت فواره در انحصار هیچ کشور یا ملیت خاصی نیست و در سراسر جهان و در گوشه و کنار همه شهرها به چشم می خورد ولی برخی از این فواره ها به دلایل مختلف مثل...

20 اسفند 1399

سپاهان تمام لیگ را آنالیز می کند

به گزارش خبرنگاران، محرم نویدکیا در کنفرانس مطبوعاتی قبل از مصاف با شهر خودرو گفت: ابتدا فوت آقای میناوند را به خانواده او تسلیت می گویم و برای علی انصاریان و همه کسانی که درگیر این ویروس هستند آرزوی بهبودی دارم. امیدوارم مردم تا جای ممکن مسائل بهداشتی...

10 اسفند 1399

برگزاری ویژه برنامه های جان نبی

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 15 از گرامیداشت سیره فاطمی با اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و مذهبی همزمان با شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا (س) در فضای مجازی اطلاع داد.

29 بهمن 1399

بهشت پلاستیکی مقام اول رقابت بین المللی Tomorrow starts today را کسب کرد

بهشت پلاستیکی اثر سعید اکبرنژاد دانشجوی ارشد رشته پژوهش هنر دانشگاه هنر توانسته است مقام نخست را در رقابت بین المللی Tomorrow STARTS TODAY در کشور لتونی را کسب کند.

17 بهمن 1399

گسترش مناسبات مالی ایران و ازبکستان در دستور کار نهاده شد

تهران (پانا) - تفاهم نامه تشکیل کمیته مشترک بازرگانی ایران و ازبکستان برای افزایش همکاری مشترک و سازنده در گسترش هرچه بیشتر مناسبات مالی دو کشور امضا شد.

28 آذر 1399

پدافند غیرعامل از مهم ترین رویکردها و راهبردها در حوزه مدیریت بحران شهری است

خبرگزاری خبرنگاران- همزمان با بزرگداشت هفته پدافند غیر عامل، جلسه ای با حضور اعضاء کارگروه پدافند غیر عامل شهرداری تبریز در محل سالن همایش های بین المللی شهرداری تبریز برگزار گشت.

14 آذر 1399

روایت تصویری از اربعین در نمایشگاه عطش وصل

نمایشگاه عکس عطش وصل روایت تصویری حمید وکیلی از پیاده روی اربعین حسینی 19 مهرماه در گالری شماره یک خانه عکاسان ایران برپا می گردد.

19 آبان 1399

نخستین همایش ملی گرافیک آب و تراب به کار خود انتها داد

نخستین همایش ملی گرافیک و کاریکاتور آب و تراب با تجلیل از برگزیدگان در بخش های مخلتف به کار خود سرانجام داد.

7 تیر 1399

شرایط شرکت در جشنواره عکس فواد اعلام شد

به گزارش خبرنگاران، جشنواره عکس فواد در دو دوره گذشته به یاد فواد نجف زاده و با حضور جمعی از دانش آموختگان کلاس های فواد نجف زاده عکاس و تصویربردار سینما و تلویزیون برگزار شد و اکنون سومین دوره آن با موضوع ارتباط انسان با محیط پیرامون به دبیری سعید نیک...

30 خرداد 1399

آنالیز تمدید محدودیت های قرنطینه در اسپانیا

در حالی که بعضی از شرکت ها در اسپانیا برای بازگشایی مجدد کسب و کارشان آماده می شوند، دولت اسپانیا همچنان به آنالیز تمدید محدودیت های قرنطینه در کشور می پردازد.

16 خرداد 1399

مهلت 7 روزه صنوف کم خطر برای دریافت کد فعالیت

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونای خراسان جنوبی از مهلت 7 روزه اصناف کم خطر برای مراجعه به سایت سلامت وزارت بهداشت و دریافت کد فعالیت خبر داد.

13 خرداد 1399

مردی که رکوردار ساخت منبرهای چوبی است، وقتی چوب هم گره زده می گردد

خبرنگاران، گروه استان ها- مژگان قادری دانشمند: هنر گره چینی، هنری آمیخته با چوب و شیشه های رنگی بوده که در زمان صفویه برای ساخت درهای خانه کاربرد بسیاری داشته است.

27 فروردین 1399
تعداد: (61)