کتابچه معرفی موسسه های آموزش گردشگری کردستان به زودی چاپ و منتشر می شود

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از برنامه ریزی برای طراحی، چاپ و انتشار کتابچه جامع معرفی موسسه های آموزشی، دوره های تخصصی و… استان خبر داد.

کتابچه معرفی موسسه های آموزش گردشگری کردستان به زودی چاپ و منتشر می شود

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، آرمان وطن دوست روز سه شنبه 2 شهریورماه 1400 در جلسه شورای برنامه ریزی آموزش گردشگری استان گفت: حمایت از موسسه های آموزشی یکی از برنامه های این معاونت است و به همین علت به زودی کتابچه ای جامع برای معرفی این موسسات چاپ و منتشر خواهد شد.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری کردستان ضمن تاکید بر آموزش بیشتر مدیران و کارکنان تاسیسات گردشگری اظهار کرد: در هفته گردشگری یک وبینار تخصصی و جامع با همکاری موسسات آموزشی برنامه ریزی و برگزار خواهد شد.

او نام کرد: دوره های آموزشی برای جوامع محلی به ویژه منطقه جهانی هورامان در زمینه های مختلف مرتبط با گردشگری با هماهنگی پایگاه جهانی هورامان و موسسه های آموزشی را اجرایی خواهیم کرد.

وطن دوست گفت: همچنین در راستای حمایت از موسسه های آموزشی حضور این بخش از تاسیسات گردشگری استان در نمایشگاه ها و جشنواره های مختلف را تسهیل خواهیم کرد.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری کردستان افزود: اعلام نوع دوره آموزشی، زمان، مکان، مدرسان دوره ها و سایر اطلاعات مربوط به دوره های آموزشی از طریق موسسه های دارای مجوز از این اداره کل برای کسب مجوز قبل از برگزاری دوره ها ضروری است.

منبع: توریسم آنلاین

به "کتابچه معرفی موسسه های آموزش گردشگری کردستان به زودی چاپ و منتشر می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتابچه معرفی موسسه های آموزش گردشگری کردستان به زودی چاپ و منتشر می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید