زیبایی های جزیره هرمز در یک نگاه

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، چند تصویر زیبا از جزیره تماشایی هرمز را مشاهده می کنید.

زیبایی های جزیره هرمز در یک نگاه

به گزارش، جزیره هرمز، جزیره ایست پر از شگفتی. سرزمین خاک های رنگی. جایی که قرمزی خاک و آبی دریا با هم یکی می شوند. راه های رسیدن به جزیره خیلی آسان است، چون از شهر های مختلف به بندرعباس هم قطار هست و هم هواپیما. به بندرعباس که رسیدید لنج ها و قایق های اسکله که هر 15 دقیقه یک بار از صبح تا ساعت 4 عصر به سمت قشم و از آنجا به هرمز می روند شما را به مقصد می رسانند.

قبلا ها جزیره هرمز بکرتر بود، بکرتر از این نظر که وقتی هوا مساعد و وقت سفر به جنوب می شد کمتر کسی به مقصدی مثل هرمز فکر می کرد. انتخاب یا قشم بود یا کیش. اما وقتی اولین گروه های طبیعت گردی به هرمز رفتند و آلبوم ها پر شد از عکس جایی که تا چشم کار می کرد خاک رنگی داشت، آدم هایی که سرخوش کنار دریا لمیده بودند و عکس هایشان پر از رنگ بود، کم کم هرمز هم بر سر زبان ها افتاد و مثل جزیره ای ناشناخته کشف شد.

هرمز جزیره ایست سن و سال دار. در منابع آمده که این جزیره 600 میلیون سال قدمت دارد. هرمز تا پیش از اینکه مورد حمله مغولان قرار بگیرد تجارت پورونقی داشته، ولی مغول ها که آمدند آبادی و زندگی را هم با خودشان بردند. کمپ زدن در جزیره هرمز هوادار زیاد دارد و یکی از انگیزه های کمپر ها از سفر به هرمز هم همین است. برای خیلی ها که درگیر زندگی شهری هستند، کمپ کردن و چند روز را کنار دریا بودن و مثل بدوی ها زندگی کردن حتماً حال و هوای دیگری دارد.

منبع:ایسنا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "زیبایی های جزیره هرمز در یک نگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیبایی های جزیره هرمز در یک نگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید