ضد واکسن ها به خیابان ها آمدند

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، هزاران معترض فرانسوی روز 18 دسامبر، به خیابان های پاریس آمدند و علیه سیاست های بهداشتی تازه دولت، تظاهرات کردند.

ضد واکسن ها به خیابان ها آمدند

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، به نقل از راشا تودی، هزاران معترض فرانسوی که شماری از آنها جلیقه زردها بودند، روز 18 دسامبر از میدان لابورس (ناحیه 2) تا بیمارستان سنت آنتوان (منطقه 12) اقدام به تظاهرات کردند تا تصمیمات دولت درخصوص مدیریت بحران سلامت را محکوم نمایند. معترضان خشم خود را نسبت به لایحه ای که هدف آن تبدیل مجوز بهداشتی به مجوز واکسیناسیون است، نشان دادند.

-

شمار شرکت نمایندگان در تظاهرات به گفته منابع دولتی فرانسه بالغ بر 25.500 نفر بودند که نسبت به اعتراضات شنبه گذشته افزایش چشمگیری داشتند. معترضان برای محکوم کردن مجوز اجباری واکسیناسیون که در لایحه ای به وسیله ژان کاستکس، نخست وزیر فرانسه، روز 17 دسامبر اعلام شد، با در دست گرفتن پلاکارد، شعارهایی چون واکسیناسیون سرکوبگر تجارت جنایتکارانه، محدویت ظالمانه آزادی و نفی دموکراسی سر دادند.

پس از اظهارات ژان کاستکس مبنی بر تبدیل مجوز سلامت به مجوز واکسیناسیون، وزیر بهداشت فرانسه به نوعی بیان نمود که مجوز واکسن و واکسیناسیون همگانی، اجباری است.،

انتهای پیغام ،

منبع: ایران آنلاین

به "ضد واکسن ها به خیابان ها آمدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضد واکسن ها به خیابان ها آمدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید