مشکل گلزنی طارمی از زبان سرمربی پورتو

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، تیم فوتبال پورتو فردا شب در چارچوب هفته چهاردهم مسابقات لیگ پرتغال به مصاف براگا می رود. این ملاقات برای پورتو که با 35 امتیاز بالاتر از اسپورتینگ لیسبون و بنفیکا واقع شده است و تداوم صدرنشینی این تیم اهمیت زیادی دارد.

مشکل گلزنی طارمی از زبان سرمربی پورتو

سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو امروز در نشست خبری پیش از بازی حاضر شد و شرایط تیمش را تشریح کرد.

بخشی از این نشست خبری به مهدی طارمی اختصاص یافت؛ مهاجم ایرانی پورتو که در هشت مسابقه قبلی این تیم پیروز به گلزنی نشده است و از این حیث شرایط خوبی در پورتو ندارد.

سرمربی پورتو در پاسخ به این سئوال که به نظر می رسد طارمی هنگام رسیدن به محوطه جریمه حریفان و زدن ضربات آخر شادابی لازم را ندارد، گفت: خیر این طور نیست. ببینید او چند بار در محوطه جریمه ظاهر می گردد.

وی اضافه کرد: اینها دوره هایی است که بازیکنان پشت سر می گذارند. گاهی از سه موقعیتی که به دست می آورند هر سه را به گل تبدیل می نمایند و گاهی از 13 موقعیت یک گل هم نمی زنند. این بخشی از وظیفه ما است که سعی کنیم شرایط را برای تکامل و پیشرفت بازیکن به حداکثر برسانیم تا گل بزند اما در برنامه های دیگر هم مشارکت داشته باشد.

سرمربی پورتو بعلاوه از وندل بازیکن تیمش که در جریان بازی با اتلتیکو مادرید اسپانیا اخراج شد و زمینه باخت پورتو را فراهم کرد، گفت: او خودش می داند رفتاری که داشت برای آنچه که می خواستیم یعنی زدن گل و کوشش برای پیروزی خوب نبود. این یکی از مسائلی بود که باعث شد در انتها مسابقه پیروز نباشیم اما در نهایت تقصیر این بازیکن یا آن بازیکن نیست. تقصیر همه است.

سرمربی پورتو تاکید نمود: اگر از حضور یک بازیکن در ترکیب اصلی بازی فردا با براگا مطمئن باشم، وندل است. شما می توانید بنویسید که او فردا در فهرست اصلی تیم است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مشکل گلزنی طارمی از زبان سرمربی پورتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل گلزنی طارمی از زبان سرمربی پورتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید