والیبال قهرمانی جوانان دنیا، عطایی: بد بازی کردیم و پیروزی حق بلژیک بود

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، سرمربی تیم ملی والیبال جوانان با تاکید بر اینکه تیم ایران در بازی های بعدی بهتر خواهد شد، گفت: بلژیکی ها منظم تر بودند و برد حق آنها بود.

والیبال قهرمانی جوانان دنیا، عطایی: بد بازی کردیم و پیروزی حق بلژیک بود

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال جوانان ایران در اولین بازی خود در مسابقات قهرمانی جوانان دنیا در ملاقاتی نزدیک 3 بر 2 مغلوب بلژیک شد.

بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال جوانان ایران در این باره گفت: می دانستیم بازی برابر تیم دوم اروپا ملاقات سختی خواهد بود. به اسم مسابقه اول هم فشار زیادی را تحمل کردیم. در ست اول و دوم خیلی بد عمل کردیم و کنترل بازی به دست بلژیک افتاد. آنها نسبت به ما نمایش منظم و هماهنگ تری داشتند و ست اول و دوم را با برد به خاتمه رساندند.

وی اضافه نمود: در ست های بعدی تغییراتی انجام دادیم که باعث شد کمی بهتر از ست اول و دوم بازی کنیم و در نهایت بازی به ست حساس پنجم کشیده شد. در این ست به علت اشتباهات بازیکنان ایران و عملکرد بهتر بلژیک، نتیجه به سود حریف به خاتمه رسید.

عطایی با بیان اینکه بلژیکی ها استحقاق برد را داشتند، گفت: به جرات می گویم بد بازی کردیم و نتیجه را واگذار کردیم. حریف اول ایران تیم بسیار خوب و برد حق آنها بود. مطمئنا در بازی های بعدی بهتر و با کیفیت بالاتری عمل می کنیم تا بتوانیم به مرحله بعد برسیم. امیدوارم شرایط برای ما بازی به بازی بهتر گردد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران اسم کرد: بردیا سعادت هم به جمع ملی پوشان پیوست و در مسابقات بعدی تیم ایران را همراهی خواهد نمود.

بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال دنیا از پنج شنبه اول مهر با حضور 16 تیم برتر از قاره های مختلف دنیا به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان شروع شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "والیبال قهرمانی جوانان دنیا، عطایی: بد بازی کردیم و پیروزی حق بلژیک بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والیبال قهرمانی جوانان دنیا، عطایی: بد بازی کردیم و پیروزی حق بلژیک بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید