کاهش جهانی حمایت عمومی از اعمال محدودیتهای کرونایی

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد که حمایت عمومی از اولویت قرار دادن مقابله با بیماری کووید-19 در سراسر دنیا رو به کاهش است.

کاهش جهانی حمایت عمومی از اعمال محدودیتهای کرونایی

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، نتایج یک نظرسنجی که روز گذشته (دوشنبه) انجام گرفت، نشان داد: تقریبا دو سال از شروع همه گیری کووید-19 می گذرد و اکنون شمار فزاینده ای از مردم دنیا بویژه در کشورهای غربی، بهبود شرایط مالی را به مبارزه با شیوع کروناویروس ترجیح می دهند، حتی اگر این بیماری منجر به مرگ و میرهای بیشتر گردد.

این نظرسنجی با مشارکت 6000 نفر در ایالات متحده، انگلیس، فرانسه، آلمان، سوئد و ژاپن انجام گرفت که نشان دهنده تغییر نظر و باور افراد در برابر محدودیت های ناشی از پاندمی کروناویروس است.

در این گزارش آمده است: در این کشورها، نسبت افرادی که از دولت های خود درخواست دارند تا مقررات مهارکننده شیوع کروناویروس را بر بهبود شرایط مالی در اولویت قرار دهند، کاهش یافته است.

آلمان و انگلیس از جمله کشورهایی هستند که اولویت شهروندان آنها در خصوص بیماری کووید-19 بیشترین تغییر را داشته است. 40 درصد آلمانی ها اکنون تاکید دارند که اولویت دولت باید محدود کردن شیوع ویروس باشد و این در حالیست که این رقم در پنج ماه قبل 49 درصد بوده است.

بعلاوه این تغییر رویه در انگلیس بیشتر بوده است به گونه ای که اکنون 42 درصد مردم این کشور خواستار در اولویت قرار گرفتن مقابله با همه گیری بر اقتصاد هستند که نسبت به ماه مه (حدود پنج ماه گذشته) 19 درصد افت نموده است.

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق به نقل از ژاپن تودی، این گزارش بعلاوه نشان داد که اکثریت افراد در این شش کشور با اعمال مجدد بیشتر انواع محدودیت ها مخالفت نموده اند حتی اگر بیمارستان ها در فصل زمستان شاهد افزایش موارد ابتلا به بیماری باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کاهش جهانی حمایت عمومی از اعمال محدودیتهای کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش جهانی حمایت عمومی از اعمال محدودیتهای کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید