کرج میزبان آخرین مرحله اردوی آمادگی نفرات منتخب مسابقات بین المللی بدمینتون فجر

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، آخرین مرحله اردوی آمادگی نفرات منتخب مردان حاضر در بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران از فردا به مدت 8 روز و با شرکت 13 بازیکن در شهرستان کرج برگزار می گردد.

کرج میزبان آخرین مرحله اردوی آمادگی نفرات منتخب مسابقات بین المللی بدمینتون فجر

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، بازیکنان دعوت شده به این اردو متشکل از فرزین خانجانی، آرمین زکی زاده و محمد پایروند از تهران، سروش اسکندری، مهدی انصاری، علی قاسمی و علیرضا فغفوری از زنجان، حسن متقی از گیلان، صدرا صادقی از کرمانشاه، مهران شهبازی از کردستان، علی فقیه خراسانی از یزد و پیغام نصر اصفهانی از اصفهان می باشند.

این بازیکنان طی روزهای هفتم لغایت چهاردهم بهمن ماه جاری زیر نظر بهادر زکی زاده سرمربی تیم های ملی بدمینتون کشورمان به تمرین خواهند پرداخت.

بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در روزهای پانزدهم لغایت هجدهم بهمن ماه جاری با شرکت بازیکنان 29 کشور خارجی و با جوایز 25 هزار دلاری در شهرستان کرج برگزار می گردد.

اردوی آمادگی نفرات منتخب بدمینتون بانوان در شهرستان کرج برگزار می گردد

بازیکنان دعوت شده به این اردو متشکل از نسیم صفایی، یگانه تفرشی، کیمیا آزادواری، پریا اسکندری، رومینا تاجیک، نازنین زمانی، هاجر کبیری، نرگس افشاری، هاله همدانچی، حنانه یعقوب زاده از تهران، نسترن کرمی از زنجان، شیوا پذیرفکار، زهرا کهریزی، نغمه مهرجو، کیمیا ساسانی، کیانا هاشمی و مریم برزگری از البرز می باشند.

این بازیکنان زیر نظر خانم ها فریبا جلالیان و سیمین مهدوی مربیان تیم ملی بدمنیتون کشورمان تا روز چهاردهم بهمن ماه جاری به تمرین خواهند پرداخت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کرج میزبان آخرین مرحله اردوی آمادگی نفرات منتخب مسابقات بین المللی بدمینتون فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرج میزبان آخرین مرحله اردوی آمادگی نفرات منتخب مسابقات بین المللی بدمینتون فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید