گروه های جهادی تا حل کامل مشکل بیماری کرونا در کنار مردم خواهند بود

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، مجمع جهادگران در بیانیه ای از همکاری تمام وقت گروه های جهادی برای مبارزه با بیماری کرونا در سراسر کشور اطلاع داد.

گروه های جهادی تا حل کامل مشکل بیماری کرونا در کنار مردم خواهند بود

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ پر زرق و برق، مجمع جهادگران در بیانیه ای از همکاری تمام وقت گروه های جهادی برای مبارزه با بیماری کرونا در سراسر کشور اطلاع داد که متن بیانیه به توضیح زیر است:

مردم شریف و نجیب کشور اسلامی ایران که بار ها از آزمون های سخت و سنگین روزگار سربلند و سرفراز بیرون آمده اند، اکنون آماج هجوم و شیوع یک بیماری قرارگرفته اند.

گروه های جهادی سراسر کشور در طی روز های گذشته با شناسایی نقاط خلاء و مسائل موجود در سطح جامعه اقدام به راه اندازی کارگاه های فراوری ماسک، فراوری محصولات مکتوب و رسانه ای، ارائه آموزش بهداشت، حضور و همکاری در بیمارستان ها، پاک سازی معابرعمومی، توزیع بسته ای بهداشتی بین خانواده های در معرض آسیب و... کرده اند.

مجمع جهادگران کشور به کنندگی از گروه های جهادی سراسر کشور، ضمن خداقوت به این شبکه بزرگ، از همه گروه های جهادی می خواهد همچنان با حضور فعال، منسجم و هماهنگ خود مانند برهه های قبل به نقش آفرینی بهینه ادامه داده و تمامی کوشش خود را جهت عبور از این چالش به کار گیرند.

مجمع جهادگران کشور بر خود لازم می داند از جامعه شریف پزشکان و کلیه عزیزان فعال در زمینه بهداشت و درمان که همواره دوشاشون جهادگران عرصه محرومیت زدایی حضور داشته اند، جهت حضور و فعالیت مجاهدانه در میدان مبارزه با ویروس کرونا خداقوت گفته و حمایت و پشتیبانی خود را از فعالیت های این عزیزان در هر زمینه ای که لازم باشد همانند آنچه در روز های گذشته رخ داد، اعلام کند. در ضمن از مسئولین امنیتی و قضایی درخواست می نماید ضمن برخورد و پیگیری مجدانه در کوتاه کردن دست محتکران و عوامل ناپایداری در بازار به ریشه یابی علت رخداد این موضوع در سازمان های متولی پرداخته و با اندیشیدن تمهیداتی از وقوع حوادث مشابه جلوگیری کنند.

در انتها اعلام می داریم شبکه بزرگ گروه های جهادی سراسر کشور مانند سال های گذشته و بحران های اتفاق افتاده در کشور، تا حل کامل مسائل موجود با مشارکت همه دغدغه مندان و دلسوزان در کنار مردم شریف ایران خواهد بود و مطمئن هستیم ایران اسلامی بار دیگر با توکل بر خداوند متعال، همدلی و همیاری بر این چالش نیز فائق خواهد آمد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "گروه های جهادی تا حل کامل مشکل بیماری کرونا در کنار مردم خواهند بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروه های جهادی تا حل کامل مشکل بیماری کرونا در کنار مردم خواهند بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید