338 مددجوی تهرانی صاحبخانه شدند

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران از خانه دار شدن 338 مددجوی تحت حمایت در سال 97 خبر داد.

338 مددجوی تهرانی صاحبخانه شدند

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، جهانبخش مرادی با بیان اینکه یکی از اهداف اساسی و مهم کمیته امداد ارائه خدمات عمرانی، تأمین، تعمیر مسکن و سر پناه مناسب برای مددجویان است، گفت: اگر مسکن مددجویان از نظر احداث و بهسازی مناسب باشد بسیاری از مسائل آنان حل می شود.

وی به مددجویانی که در سال 97 صاحب خانه شدند اشاره کرد و افزود: 338 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان تهران شامل 304 مددجوی ساکن در شهرها و 34 خانوار روستایی صاحب خانه شدند.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته برای مسکن مددجویان بیان نمود: در سال گذشته 11 میلیارد و202 میلیون تومان برای امور مسکن مددجویان شامل خرید، احداث، تعمیرات و بهسازی هزینه شده است.

مرادی ادامه داد: ادارات کمیته امداد بهارستان با تحویل 25، شهریار با 24 و شهر قدس با 22 واحد مسکونی شهری بیشترین خرید را در شهرستان ها به خود اختصاص داده اند.

وی بیان نمود: علاوه بر واگذاری این واحدها برای 2412 واحد مسکونی نیز تعمیرات جزئی و کلی اجرا شده است که شهرستان بهارستان با تعمیر 197 واحد، ورامین 154، اسلامشهر 142 و شهریار 134 هر کدام بیشترین تعمیرات را انجام داده است.

مرادی یادآور شد: برنامه های مصوب سالیانه حوزه تأمین مسکن کمیته امداد استان تهران در سال 97 در همه سرفصل ها بیش از 100 درصد تحقق یافته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "338 مددجوی تهرانی صاحبخانه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "338 مددجوی تهرانی صاحبخانه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید