8 چیز در ویتنام

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، ویتنام نقطه مرکزی بزرگی برای بازدید از آسیای میانه است . این کشور هم‌مرز با کامبوج , چین و لائوس است و دسترسی آسان به تایلند , سنگاپور و مالزی نیز دارد . آب و هوا تغییر می‌کند و برای همه از سواحل جنوبی استوایی در نزدیکی هو چی مین تا منطقه کوهستانی سرسبز , وجود دارد . همه چیز در ویتنام آنقدر ارزان است که آن را یک مقصد ایده‌آل برای سفر بودجه می‌سازد و ترکیبی از فرهنگ‌ها , معماری شگفت‌انگیز و غذای شگفت انگیزی ایجاد می‌کند .

8 چیز در ویتنام

# سر تا هوی .
هوی یک میراث جهانی یونسکو است که بر روی لبه رودخانه جول بون قرار گرفته‌است . شهر قدیمی مملو از کوچه‌های تنگ و پر از کوچه‌های قدیمی است . در هر ماه شهر تمام الکتریسیته را خاموش می‌کند و یک فستیوال فانوسی برپا می‌کند . انگار به موقع برگشتی . شما می‌توانید با تنظیم نور فانوس روشن خود در رودخانه و تماشای حرکت نور بر روی رودخانه با صدها تن دیگر شرکت کنید . اینجا یک پناه‌گاه و مکان عالی برای امتحان یک مدرسه آشپزی ویتنامی است . پل قرمز مورد علاقه منه . تور خود را امتحان کنید و قایق را به سمت پایین رودخانه هدایت کنید .
# تونل‌های دو چی
تونل‌ها در طول جنگ ویتنام مورد استفاده قرار گرفتند . نیروهای مقاوم در فضاهای زیرزمینی کوچک پنهان‌شده برای مایل‌ها زیر زمین جنگل زندگی می‌کردند . تله‌های انفجاری وحشی باید ببینند که بدن شما از طریق تونل‌های کوچک قطعا ً یک تجربه است . بعد از نگاه کردن به تونل‌ها , یک گزینه برای عکس یک m16 یا چند سرباز وجود داره . چرا نه . راهنماهای تور همچنین به شما برخی از غذاهای سنتی را که در طول بازی‌های المپیک تهیه‌شده , می‌دهند .
# به عروسک‌های آب نگاه کنید
هانوی خانه این برنامه چیزی منحصر به فرد ویتنامی و قدیمی است . عروسک‌ها داستان‌هایی در مورد ویتنام می‌گویند که یک استخر بزرگ آب است . موسیقی سنتی ویتنامی بر این اثر می‌افزاید و نمایش بسیار جذاب است . به نظر می‌رسد که عروسک‌های چوبی روی آب شناور هستند و در طول تاریخ ویتنام با بینندگان . این نمایش حدود یک ساعت طول می‌کشد تا بعدا ً به دریاچه گراس لیک و پل قرمز روشن آن برسی .
# حلزون بخورید .
به طور سنتی غذای فرانسوی , ویتنامی خود را به گونه‌ای متفاوت تغذیه می‌کنند . تا زمانی که یک جاده فرعی در رستوران " سی یا حلزون " پیدا کنید در خیابان‌ها پرسه بزنید . اونها واقعا ً محبوب هستند بنابراین پیدا کردنشون سخته . اگر خوش‌شانس هستید , یک صندوق یا یک چارپایه بردارید , یک و یک کاسه یا حلزون سفارش دهید و دور شوید . غذاهای ویتنامی هستند جانوران کندرو , اما حلزون‌های آب کوچک از دریا یا رودخانه هستند تا بیشتر شبیه غذا خوردن یا صدف‌های کوچک باشند . آن‌ها خوش‌مزه هستند و ارزش آن را برای تجربه منحصر به فرد دارند .
# بازدید از موزه بقایای جنگ
با این که بسیار جدی است, موزه چیزی است که هر کس باید انجام دهد . فضای باز پر از وسایل نقلیه نظامی است . هواپیماها , تانک‌ها , هلیکوپترها و توپ‌های بزرگ کل حیاط را پوشش می‌دهند . اندازه برخی از آن‌ها باور نکردنی است . برو بالا و داستان مردم آسیب‌دیده از جنگ را ببین . تصاویر گرافیکی
# طعم سیب :
غذای فرانسوی و ویتنامی ترکیبی ترد و ترد و ترد و ترد و ترد و ترد و ترد است . مشهورترین آن‌ها در بازارهای هوی و هوی در بازارها دیده می‌شود . کیسی انتونی حتی سعی کرد که در یک قسمت بدون قید و شرط توقف کند . این نان نه تنها بهترین درمان برای خماری است بلکه بهترین قیمت هستند . فقط یک دلار خرج می‌کنند ! شما را با یک شکر و یا ترکیب کنید و یک ناهار عالی دو دلاری برای خود دارید که توسط یک آشپز ارشد تایید شده‌است .
# خرید در آب
بر روی " مکونگ دلتا " سفر کنید و صبح را در بازارهای شناور بگذرانید .
بزرگ‌ترین بازارهای شناور در ویتنام ، بازار مواج Cai می‌باشد. ساعت ناهار شروع می‌شود و وقت ناهار تمام می‌شود، بنابراین شما باید زود بیدار شوید تا از این یکی لذت ببرید. برای رسیدن به آنجا می‌توانید سفر شبانه خود را بر روی رودخانه از هو چی مین انجام دهید و یا در تور از Can، که نزدیک‌ترین شهر به بازار است، سفر کنید. شما می‌توانید هر چیزی در این بازارهای شناور پیدا کنید. فقط بنشینید و بگذارید کاپیتان شما از میان دسته‌های قایق عبور کند تا چیزی که چشم شما را می‌گیرد.
# 1 . بازدید از خلیج Halong
شبی را صرف خوابیدن بر روی یک قایق traditional سنتی ویتنامی کنید . در اطراف خلیج Halong حرکت کنید و زیبایی طبیعی سایت میراث جهانی یونسکو را مورد بررسی قرار دهید . پنهان در میان صخره‌های عظیم سنگی سواحل و غارهای مخفی قرار دارند که انتظار بررسی آن را دارند . شنا کردن، شنا کردن و شنا کردن در آب زمردی یا اکتشاف قایق‌های ماهیگیری شناور که این خلیج را پر می‌کنند . زمانی که یک تور قایق را انتخاب می‌کنید ، مطمئن شوید که تحقیق خود را به عنوان کیفیت انجام می‌دهید و قطعا ً آنچه را که به آن می‌پردازید ، به دست می‌آورید .

به "8 چیز در ویتنام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 چیز در ویتنام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید