آتش سوزی در بازار قزوین مهار شد

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، قدیر موسی خانی، قائم مقام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از آتش سوزی انبار لوازم پلاستیکی آشپزخانه در بازار قزوین و مهار آن در سریع ترین زمان توسط آتش نشانان خبر داد.

آتش سوزی در بازار قزوین مهار شد

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، موسی خانی مطرح نمود: وقوع حادثه حریق انبار لوازم پلاستیکی آشپزخانه در سرای وزیر در بازار قزوین در ساعت 12 و 51 دقیقه ظهر امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن پنج اکیپ از ایستگاه های یک، سه و شش در محل حادثه حضور یافتند.

وی گفت: با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک انبار لوازم پلاستیکی آشپزخانه رخ داده و شعله های آتش در حال سرایت به بیرون از انبار و سایر مغازه ها است.

موسی خانی شرح داد: با توجه به حضور به موقع آتش نشانان در محل، آتش در کمتر از ده دقیقه مهار شد و هم اکنون آتش نشانان به منظور ایمن سازی و لکه گیری در محل حضور دارند.

وی با بیان اینکه این حادثه مصدوم نداشت و به بافت تاریخی محل نیز آسیبی نرسید، گفت: علت این حادثه پس از لکه گیری کامل، از سوی کارشناسان آتش نشانی بررسی خواهد شد.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه این آتش سوزی ها در بازار زنگ هشداری برای مالکان و سایر دستگاه های اجرایی است، تأکید کرد: متأسفانه با وجود هشدارهای مکرر آتش نشانی قزوین مبنی بر عدم ایمنی بازار قزوین تاکنون توجهی در این خصوص نشده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آتش سوزی در بازار قزوین مهار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی در بازار قزوین مهار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید