انتقاد استاندار از عملکرد برخی مدیران

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، سید موسی خادمی پیش از ظهر چهارشنبه در شورای اشتغال و سرمایه گذاری لرستان در سخنانی با اشاره به تفاوت زیاد بین شهرستان های استان در رابطه با جذب تسهیلات اشتغال روستایی، گفت: ما در یک شهرستان 33 درصد تسهیلات را جذب نموده ایم و در شهرستان دیگر بالای 360 درصد را جذب شده است.

انتقاد استاندار از عملکرد برخی مدیران

وی با اشاره به اینکه این تفاوت به خصوص در شهرستان های بروجرد، دورود و رومشکان وجود دارد، گفت: اگر متقاضیان مشکل دارند، میانگین شهرستان ها باید مانند هم باشد، اگر مسئولان شهرستان ها خوب عمل ننموده اند باید ارزیابی صورت گیرد.

استاندار لرستان، بیان داشت: اگر مسئول اداره کار، مسئول کشاورزی و فرماندار پای کار نبودند باید آنالیز گردد چرا که تفاوت در این زمینه فراوان است.

خادمی با بیان اینکه در یک شهرستان 33 درصد جذب شده و در یک شهرستان عدد 360 درصد بوده و 10 برابر است، گفت: یک شهرستان سه برابر سهمیه را جذب نموده است و یک شهرستان یک سوم سهمیه را جذب نموده است.

وی با تاکید بر اینکه این تفاوت معنی دار است، بیان داشت: باید آنالیز گردد و دلایل عدم جذب تسهیلات معین گردد، یک زمانی متقاضیان مشکل دارند که این ایراد ندارد، اما زمانی چوب تنبلی عده ای را مردم یک شهرستان نباید بخورند، این را به طور حتم آنالیز کنید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "انتقاد استاندار از عملکرد برخی مدیران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد استاندار از عملکرد برخی مدیران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید