تیم ملی پاراتکواندو به مراکش می رود

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، رییس انجمن پاراتکواندو گفت: در صورت تامین اعتبار، تیم ملی پاراتکواندو برای شرکت در مسابقات قهرمانی آفریقا، راهی مراکش می شود.

تیم ملی پاراتکواندو به مراکش می رود

مسعود لشگری در گفت وگو با وبلاگ پر زرق و برق، افزود: رقابت های قهرمانی آفریقا اولین رویداد تیم ملی پاراتکواندوست که هشتم فروردین در مراکش برگزار می شود. البته این اعزام در صورتی انجام می شود که بودجه لازم از سوی کمیته ملی پارالمپیک تامین شود و مسئله ای برای اعزام نداشته باشیم.

او گفت: برای کسب سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو باید تکواندوکاران در تورنمنت های مختلف شرکت کنند تا با افزایش امتیازات خود بتوانند رنکینگ خود را حفظ کنند. در حال حاضر 4 تکواندوکار ما از جمله مهدی پوررهنما و سعید صادقیان پور در رده نخست جهان قرار دارند و اصغر عزیزی، جعفر محمودزاده و احمد نریمانی دارای رنکینگ دوم تا چهارم جهان هستند که برای حفظ رنکنیگ خود باید در تورنمنت های مختلف شرکت کنند تا امتیازات لازم را کسب کنند. بنابراین حضور در چنین تورنمنت هایی برای حفظ رنکینگ ضروری است.

رییس انجمن پاراتکواندو افزود: هر ورزشکاری که بتواند با حضور در تورنمنت های مختلف امتیاز خود را افزایش دهد، شانس بیش تری برای کسب سهمیه بازی های پارالمپیک 2020 توکیو خواهد داشت.

وی هم چنین از برگزاری رقابت های پاراتکواندو قهرمانی کشور در تهران خبر داد و افزود: این رقابت ها 18 بهمن با همکاری هیات تکواندو استان تهران برگزار می شود که در صورت تایید کمیته ملی پارالمپیک برای اعزام تیم پاراتکواندو به مسابقات قهرمانی آفریقا، برترین ها فروردین ماه راهی مراکش می شوند.

لشگری در سرانجام از اعزام تیم ملی پاراتکواندو به ویتنام در خرداماه برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تیم ملی پاراتکواندو به مراکش می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی پاراتکواندو به مراکش می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید