خبرنگاران فضای مجازی البرز رنگین شد

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، کرج - خبرنگاران - فضای مجازی البرز که پیش از این به انتشار اخبار و رویدادهای حادثه ای اختصاص داشت این روزها به همت مجمع جوانان استان البرز با برگزاری مسابقه های مجازی و دابسمش ها، جشنوارها ، رنگین شده تا سهم خود را در مقابله با کرونا ایفا نماید.

خبرنگاران فضای مجازی البرز رنگین شد

مسابقه خانوادگی اوقات فراغت درخانه با هدف آگاهی از بازی های خانگی شامل عکس و ویدئو ، مسابقه اطلاعات عمومی 2020(20 روز و هر روز 20 پرسش) از جمله رنگ های سرگرمی در فضای مجازی این روزهای استان البرز هستند که توسط مجمع جوانان استان البرز برای ماندن در خانه در صفحات اینستاگرامی و مجازی پیش بینی شده است.

اما در این فضای پر اثر در مقابله با کرونا به واسطه نگه داشتن اعضای خانواده دراین روزهای سخت علاوه بر سرگرمی، روزانه مطالب و کلیپ های آموزشی برای پیشگیری از بیماری کرونا نیز منتشر می گردد.

نایب رییس مجمع جوانان استان البرز روز دوشنبه در گفت و گوی تلفنی با وبلاگ پر زرق و برق اضافه کرد: راه اندازی و حمایت از پویش در خانه بمانیم و کتاب بخوانیم از جمله اقدامات موثر با هدف قطع زنجیره کرونا به شمارمی رود.

مینا علیزاده اضافه کرد: طراحی پوسترهای آموزشی ما درخانه می مانیم و از انتقال ویروس جلوگیری می کنیم و انتشار آن در فضای مجازی را با هدف تشویق عموم به ماندن در خانه از دیگر اقدامات برای قطع زنجیره کرونا است.

وی اظهار داشت: راه اندازی جشنواره بین المللی بیا زندگی کنیم ، برگزاری جشنواره ارتش شادی برای کادر درمانی ، مشاوره آنلاین و تلفنی برای کاهش بار روانی و راه های انتقال ویروس کرونا در کلیپ ها، پوسترها و شبکه های اجتماعی از دیگر اقدامات سرگرم کننده مجمع جوانان استان البرز برای ماندن اعضای خانواده در خانه است.

نایب رییس مجمع جوانان استان البرز از مردم خواست تا به وسیله اینستاگرام این مجمع به آدرس @majmalborz پویش ماندن در خانه را همراه شوند.

مجمع جوانان استان البرز دارای 10کمیسیون درحوزه های مختلف است که برنامه های تفریحی و سرگرمی آن تا قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا ادامه دارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران فضای مجازی البرز رنگین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فضای مجازی البرز رنگین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید