دولت در پی اصلاح قیمت شیر نه افزایش آن!

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، مشاور وزیر جهاد کشاورزی گفت: اصلاح قیمت شیر خام در دولت فعلی انجام می گردد.

دولت در پی اصلاح قیمت شیر نه افزایش آن!

مرتضی حنیفه زاده مشاور وزیر جهاد کشاورزی در گفت و گو با خبرنگار ، در مورد افزایش قیمت شیرخام اظهار کرد: به تازگی مباحثی در مورد افزایش قیمت مصوب شیرخام در دولت مطرح شده است که البته دامداران بیشتر از هر زمانی خواهان این افزایش قیمت هستند.

او اضافه کرد: هنوز اندازه افزایش قیمت در جلسات دولت و انجمن های دامداری تعیین نشده است، اما این جلسات همچنان ادامه دارد تا قیمت را تعیین کنیم که هم به نفع تولیدکننده و هم به نفع مصرف کننده باشد.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی بیان نمود: محصولات لبنی و فرآورده های آن از مهم ترین اقلام اساسی و مصرفی مردم هستند که قطعا با گران شدن آن ها قدرت خرید مردم هم کاهش پیدا خواهد نمود، اما از طرفی هم این دامداران هستند که از هیچ گونه حمایتی برخوردار نیستند و متضرر شده اند.

حنیفه زاده ادامه داد: دولت بیشتر از اینکه در پی افزایش قیمت ها باشد، در پی اصلاح قیمت ها است و در این خصوص باید تصمیمی گرفته گردد که به هیچ یک از طرفین یعنی مصرف کننده و تولیدکننده آسیب وارد نگردد.

او در انتها توضیح داد: اصلاح قیمت شیر خام باید در دولت فعلی انجام گردد؛ چرا که معیشت مردم و فعالیت تولیدکنندگان شوخی بردار نیست که آن را به دولت بعد و زمان دیگری موکول کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دولت در پی اصلاح قیمت شیر نه افزایش آن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت در پی اصلاح قیمت شیر نه افزایش آن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید