رنگ ابهر نارنجی شد

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، خبرنگاران/زنجان رئیس شبکه بهداشت و درمان ابهر گفت: ابهر در شرایط نارنجی کرونایی واقع شده است.

رنگ ابهر نارنجی شد

کوروش شعبانی در گفت وگو با وبلاگ پر زرق و برق، با بیان اینکه سال گذشته به علت شیوع ویروس کرونا روزهای بسیار سختی برای همه ما رقم خورد، اعلام کرد: متاسفانه بسیاری از مردم عزیزان خود را به علت شیوع کرونا از دست داده و عزادار شدند.

وی با تاکید بر اینکه سال در پیش رو به شرطی سال امیدوارکننده ای خواهد بود که همه ما با رعایت پروتکل های بهداشتی در قطع زنجیره انتقال کرونا سهیم باشیم، اعلام کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه زدن ماسک نسخه اصلی مبارزه با کروناست.

این مسئول با اشاره به اینکه بیماری کرونا بیماری مزمن و ناشناخته ای است، به همین علت تناقض گویی از این بیماری فراوان است، افزود: علی رغم کوشش های دانشمندان، هنوز هم بعضی از زوایای این بیماری پنهان است.

وی به شرایط شهرستان ابهر در روزهای شروعین سال جدید در رابطه با آمار مبتلایان به کووید - 19 اشاره نمود و با بیان اینکه متاسفانه آمار شیوع بیماری افزایش یافته است، توضیح داد: در صورت ساده انگاری و کوچک ترین غفلتی، آتش کرونا شعله ورتر خواهد شد.

شعبانی با اشاره به شروع سال نو و افزایش تب دید و بازدیدهای نوروزی، ادامه داد: از شهروندان درخواست می گردد تا حد امکان از عید دیدنی به ویژه رفتن به خانه افراد سالمند و افراد دارای بیماری مزمن اجتناب نموده و کرونا را به بزرگان عیدی ندهند.

این مسئول با یادآوری این مطلب که تعطیلات نوروزی فرصتی مناسب برای رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی است، تاکید نمود: با توجه به تعطیلی بسیاری از مشاغل، این ایام فرصت خوبی برای کاستن از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر و در خانه ماندن است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ابهر با اشاره به شرایط نارنجی این شهرستان، متذکر شد: امیدواریم با رعایت مردم باری از دوش کادر بهداشت و درمان که طی یک سال گذشته زحمات فراوانی کشیده اند، برداشته گردد.

شعبانی با تاکید بر اینکه هر خانه باید به یک خانه سلامت تبدیل گردد، خاطر نشان کرد: تا وقتی مردم پای کار نباشند مبارزه با کرونا سخت تر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رنگ ابهر نارنجی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگ ابهر نارنجی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید