سیاه نمایی در شرایط جنگ اقتصادی ناپسند است

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، رئیس جمهوری گفت: در شرایط جنگ اقتصادی دشمن، سیاه نمایی از کارهای بسیار زشت و ناپسند است.

سیاه نمایی در شرایط جنگ اقتصادی ناپسند است

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دکتر حسن روحانی، امروز (چهارشنبه، 27 اسفندماه) پس از آخرین نشست هیئت دولت در سال 99 در جمع وبلاگ پر زرق و برق، گفت: سال آینده به طورحتم سال بهتری در کنترل و مهار ویروس کرونا خواهیم داشت و شرایط به مراتب بهتر از این سالی خواهد بود که در روزهای سرانجامی آن قرار داریم.

وی با بیان اینکه از سال 97 تحریم های ظالمانه و جنگ اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران شرایط بسیار سختی برای کشور ایجاد کرد و در بیش از یک سال گذشته نیز شیوع ویروس کرونا بر مسائل افزود، اعلام کرد: با وجود همه مسائل و سختی ها، رشد اقتصادی کشور در 9 ماهه سال مثبت بود که بسیار ارزشمند است و جای قدردانی دارد.

رئیس جمهوری با اشاره به انجام 58 افتتاح عظیم در کشور در یک سال گذشته، افزود: سال 99 بخش تولید کشور خوش درخشید و سال آینده شرایط اقتصادی کشور به مراتب بهتر از امسال خواهد بود.

روحانی شرح داد: البته عده ای شرایط جنگ را در نظر نمی گیرند و زمانی که هزار کار مثبت انجام می گیرد، اما جایی هم نقطه ضعفی پیش می آید همان نقطه ضعف و مشکل را عظیم می کنند. سیاه نمایی از گناهان بسیار بد و زشت در شرایط جنگ در برابر دشمن است. در جنگ در برابر دشمن همه ما باید متحد باشیم و کنار هم بایستیم، نه اینکه نقطه ظعف کوچکی پیدا کنیم و آن را عظیم و ترویج کنیم و مرتب بر زبان بیاوریم.

وی با بیان اینکه در بنزین، گازوئیل، گاز، گندم، برنج و شکر در راستا خودکفایی هستیم، گفت: در این مدت در بخش اقتصادی کار عظیمی انجام گرفت که این راستا را ادامه می دهیم.

رئیس جمهوری با اشاره به افتتاح 12 مجموعه پتروشیمی و همچنین پالایشگاه عظیم بیدبلند خلیج فارس و طرح عظیم انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی گفت: همه طرح هایی که افتتاح می شود در طول سال های 94 تا 96 سرمایه گذاری شده است.

روحانی با بیان اینکه تأخیر در برداشتن تحریم خیانت است، اعلام کرد: هر جناح، جریان و گروهی که برداشتن تحریم ها را یک ساعت به عقب بیندازد، به هر دلیلی باشد، خیانت عظیم نسبت به ملت ایران است و این ننگ ابدی برای آن جناح، جریان و گروه در تاریخ ایران باقی می ماند.

وی تحریم را تضییع حقوق مردم دانست و گفت: باید جلوی تضییع حقوق مردم را بگیریم. امیدواریم اقلیتی که در راه سنگ اندازی در انجام این کار هستند، در ایام ماه شعبان توبه کنند. در آستانه عید هستیم و عیدی که به مردم می دهند، این است که دست از تخریب بردارند. دولت هم بلد است، هم می داند و هم قادر است این تحریم را سرانجام دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "سیاه نمایی در شرایط جنگ اقتصادی ناپسند است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاه نمایی در شرایط جنگ اقتصادی ناپسند است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید