ساعت هوشمند گیر اس3 سامسونگ به روزرسانی شد ، برطرف مسائل مرتبط با رابط کاربری

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، خبری خوش برای علاقه مندان به ساعت هوشمند سامسونگ منتشر شد. ساعت هوشمند گیر اس 3 که پیش از این با مشکلاتی مثل نقایص رابط کاربری رو به رو بود به روزرسانی جدیدی دریافت کرد.

ساعت هوشمند گیر اس3 سامسونگ به روزرسانی شد ، برطرف مسائل مرتبط با رابط کاربری

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این ساعت هوشمند که با نقایصی مثل هشدار ساعت نیز روبه رو بود، با یک به روزرسانی کوچک و جدید این مسائل را حل نموده است.

البته این به روزرسانی هنوز در اختیار همه کاربران نیست و فعلا در بعضی از کشورها مثل آلمانف استرالیا و کانادا در دسترس است. اما به زودی به روزرسانی OTA در بازارهای دیگر نیز وارد می گردد. ساعت گیر اس 3 ساعتی بسیار محبوب است که ظاهری ساده و مشابه ساعت های معمولی دارد، اما به شکلی کاملاً طبیعی شما را از گوشی بی احتیاج می نماید. فقط با چرخاندن قاب ساعت هوشمند خود تماس های ورودی را دریافت می کنید، به پیغام ها پاسخ دهید و از برنامه های مورد علاقه خود استفاده می کنید.

بعضی از کاربران معتقدند با وجود این ساعت به ویژه در حین ورزش احتیاج چندانی به گوشی هوشمند خود ندارند چرا که می توانند به وسیله این ساعت به تماسها پاسخ دهند، میزان صدا را بالا یا پایین ببرند یا زنگ هشدار را خاموش نمایند. با چرخاندن قاب بین برنامه ها، پیغام ها و متنهای طولانی نیز به راحتی قابل بازدید است.

از قابلیت های مناسب دیگر این ساعت می توان به عمر باتری قابل قبول و مناسب اشاره نمود که معمولا از دید بسیاری از کاربران مناسب است.

منبع: انتخاب

به "ساعت هوشمند گیر اس3 سامسونگ به روزرسانی شد ، برطرف مسائل مرتبط با رابط کاربری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت هوشمند گیر اس3 سامسونگ به روزرسانی شد ، برطرف مسائل مرتبط با رابط کاربری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید