عکس خاص از انگشتر میلیاردی همسر مهران غفوریان

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، خبرنگاران: همسر مهران غفوریان پست جدیدی منتشر کرد که در آن انگشتر بزگ و طرح های روی دستش را به رخ مخاطبانش می کشد.

عکس خاص از انگشتر میلیاردی همسر مهران غفوریان

مهران غفوریان چندی پیش به علت سکته قلبی در بیمارستان بستری شد. خوشبختانه حال مهران غفوریان خوب است و پس از 2 هفته از بیمارستان مرخص شد. حتی مهران غفوریان با دخترش به پیاده روی شبانه و پاییزی پرداخت. همسر مهران غفوریان عکس او را منتشر کرد.حواشی عکس اخیر مهران غفوریان و همسرش در فضای مجازی کولاک کرد.

همسر مهران غفوریان آرزو غفوریان است که اخیرا پست عاشقانه ای را برای همسرش در فضای مجازی منتشر کرد. او با گذاشتن عکس مهران غفوریان نوشت:

ارزش قلب به عشق! ارزش سخن به صداقت! ارزش چشم به پاکی! ارزش دست به کمک! و ارزش دوست به وفای اوست

اما در این میان عکسی از انگشتر لاکچری و گران همسر آقای بازیگر و طرح هایی که روی دستش کشیده بود ، نیز از چشم مخاطبان دور نماند و بسکمک از مخاطبان در این باره نظر های متفاوتی دادند.

بیوگرافی مهران غفوریان

مهران غفوریان بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم نامه نویس ایرانی سینما و تلویزیون و رادیو است. مهران غفوریان فارغ التحصیل رشته نقاشی - نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز است.

مهران غفوریان با انتشار تصویری از خود پس از عمل جراحی گفت:خیلی شاکر خدا هستم و خیلی متشکرم که اجازه داد زنده بمانم که این همه عشق مردم و دوستان و نگرانی هایشان را ببینم.

مهران غفوریان در صحبت های خود روی تخت بیمارستان گفت: خدایا متشکرم که به من فرصت دادی ببینم مردم چقدر دوستم دارند.

تشکر مهران غفوریان از طرفدارانش

این بازیگر ضمن قدردانی از دوست داران و همراهانش، گفت:خیلی شاکر خدا هستم. خیلی متشکرم که اجازه داد زنده بمانم که این همه عشق مردم و دوستان و نگرانی هایشان را ببینم. خدایا متشکرم که بهم فرصت دادی ببینم مردم چقدر دوستم دارند. نمی دانید چقدر ارزش دارد وقتی می فهمید زنده بودنتان برای خیلی ها مهم است. قربان مردم مملکتم بروم، هرجای جهان که هستند. خیلی خوشحالم که زنده ماندم و متشکرم که من را لایق عشق تان می دانید.

منبع: رکنا

به "عکس خاص از انگشتر میلیاردی همسر مهران غفوریان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس خاص از انگشتر میلیاردی همسر مهران غفوریان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید