فدراسیون والیبال به تبعیت از دولت مسابقات را پیش برد

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، فدراسیون والیبال روز آدینه در حالی که بیشتر تیم های حاضر در مسابقات لیگ برتر، تدارکات سفر برای بازی روز یکشنبه را چیده و هزینه هایی را صرف تهیه بلیت و رزرو هتل انجام داده بودند خبر از لغو دو هفته از مسابقات لیگ برتر والیبال به منظور قطع زنجیره کرونا داد.

فدراسیون والیبال به تبعیت از دولت مسابقات را پیش برد

فرهاد نفرزاده در تبادل نظر با وبلاگ پر زرق و برق در واکنش به تصمیم فدراسیون و تعویق دو هفته ای مسابقات لیگ برتر والیبال گفت: نسبت به تصمیمات خلق الساعه سازمان لیگ در عجب و شگفتی هستیم. ابتدا روز آدینه اعلام کردند تیم شهروند اراک از جدول مسابقات حذف شد و هزینه که تیم ما برای انجام مسابقه با شهروند انجام داد (50 میلیون تومان) هدر رفت. همچنین سایر تیم ها در ادامه با قرعه استراحت روبرو می شوند.

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان ادامه داد: 5 بازیکن تیم در نتیجه سفر به اراک به ویروس کرونا مبتلا شدند و خستگی سفر نیز بر تن تیم ماند. سپس مجددا روز آدینه اعلام کردند که مسابقات به مدت دو هفته به تعویق افتاده است! نمی توانستند روز چهارشنبه این تصمیم را اعلام نمایند که تیم ها راهی نشده باشند. تیم ما تا گنبد رفته است و متوجه شدیم مسابقات لغو شده است!

وی تاکید نمود: نمی توانم حدس بزنم فدراسیون در چه فکری است. هیچ مشورتی نیز با ما انجام نمی دهند و خودشان می برند، می دوزند و مانقشی نداریم. فدراسیون والیبال به تبعیت از دولت مسابقات را پیش برد تا همه درگیر ویروس شوند و در ادامه نگرانی برای برگزاری مسابقات نداشته باشد. راه دوم نیز این است مسابقات را در ادامه مشابه لیگ جهانی برگزار نمایند و هر چند هفته یک بار چند شهر میزبان باشد. به هر حال صلاح مملکت خویش خسروان داند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فدراسیون والیبال به تبعیت از دولت مسابقات را پیش برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون والیبال به تبعیت از دولت مسابقات را پیش برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید