محدودسازی پلتفرم های داخلی برای تبادل ارزهای دیجیتال مسئله ای را حل نمی کند

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ایجاد بسترهای لازم برای تبادل ارزهای دیجیتال در پلتفرم های داخلی گفت: برخوردهای سلبی و محدودسازی پلتفرم های داخلی برای تبادل ارزهای دیجیتال مسئله ای را حل نمی کند بلکه باعث فرصت سوزی برای کشور می گردد.

محدودسازی پلتفرم های داخلی برای تبادل ارزهای دیجیتال مسئله ای را حل نمی کند

رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت و گو با وبلاگ پر زرق و برق با اشاره به ضرورت قانون گذاری در حوزه رمز ارز و ساماندهی پلتفرم های داخلی تبادل آن، بیان نمود: تبادل ارزهای دیجیتال مدتی است در بین اقشار مختلف جامعه رواج پیدا نموده و مورد استقبال قشر جوان جامعه نیز قرار گرفته است. آنچه که ما امروز در این حوزه با آن روبرو هستیم فقدان قانون در این حوزه است لذا قانون گذاری در این حوزه و فراهم کردن بستر تبادل ارزهای دیجیتال در بستر پلتفرم های داخلی یک امر لازم است. هر کاری که در بستر قانون حرکت کند به نتیجه مطلوب خواهد رسید.

وی در ادامه اظهار کرد: باید بستری را فراهم کنیم تا تبادل ارزهای دیجیتال در چهارچوب قانون و در بستر پلتفرم های داخلی صورت گیردامروز تبادل ارزهای دیجیتال در سطح جهان دنبال می گردد و ما نیز نباید به سادگی از کنار فرصت خوب ایجاد شده بگذریم. باید بستری را فراهم کنیم تا تبادل ارزهای دیجیتال در چهارچوب قانون انجام شده و پلتفرم های داخلی تبادل ارزهای دیجیتال نیز ساماندهی شوند. پلتفرم های داخلی قطعا از ظرفیت خوبی برخورداره بوده و قبل از جذب مردم از سوی پلتفرم های خارجی باید بستر لازم برای تبادل ارزهای دیجیتال در پلتفرم های داخلی را فراهم کنیم.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی، توضیح داد: وجود قانون در این حوزه سلامت کار را تضمین نموده و بستری قانونمند و نظارت پذیر را برای تبادل ارزهای دیجیتال در داخل فراهم می نماید. بنده با برخورد سلبی با ارزهای دیجیتال مخالف بوده و معتقد هستم که باید در این حوزه قانون گذاری صورت گیرد. قانون چهارچوب کار را معین نموده و این مزیت را به ما می دهد که از فرصت ایجاد شده به نحو احسن استفاده کنیم.

در حوزه ارزهای دیجیتال احتیاج به قانون داریم

فیروزی پوربادی در انتها تاکید نمود: برخوردهای سلبی و محدودسازی پلتفرم های داخلی برای تبادل ارزهای دیجیتال مسئله ای را در این حوزه حل نمی نماید بلکه باعث فرصت سوزی برای کشور می گردد. آنچه که در بحث تبادل ارزهای دیجیتال احتیاج است قانون و مدیریت صحیح است. جامعه راستا خود را طی می نماید و ما نیز باید با برنامه ریزی و قانون گذاری دقیق همراه مردم گام برداریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "محدودسازی پلتفرم های داخلی برای تبادل ارزهای دیجیتال مسئله ای را حل نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودسازی پلتفرم های داخلی برای تبادل ارزهای دیجیتال مسئله ای را حل نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید