مشخصات نوکیا 6.1 پلاس فاش شد

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، وب سایت جی اس ام: جزئیات گوشی جدید نوکیا در لیست بنچ ماک گیک بنچ منتشر شده است. این گوشی برای عرضه در تاریخ نوزدهم ژوئیه آماده می گردد.

مشخصات نوکیا 6.1 پلاس فاش شد

اگر به دنبال یک گوشی هوشمند میان رده اندرویدی هستید که صفحه نمایشش بریدگی (ناچ) داشته باشد، پس باید منتظر باشید چرا که شرکت اچ ام دی گلوبال، فراوری کننده موبایل های نوکیا، در حال آماده سازی گوشی Nokia X6 برای عرضه جهانی است. نسخه جهانی این گوشی نوکیا 6.1 پلاس نامیده می گردد و انتظار می رود در روز 19 ژوئیه (28 تیر ماه) به بازار راه یابد.

با توجه به اخباری که تاکنون در اختیار رسانه ها قرار گرفته است، نوکیا 6.1 پلاس و نوکیا X6 مشخصات مشابهی دارند و لیست بنچ مارک Geekbench که اخیرا منتشر شده است نیز این موضوع را تائید می نماید. نوکیا X6 در سه مدل مختلف 4گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، 4گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و 6گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می گردد.

این نسخه اختصاصی نوکیا 6.1 پلاس که مشخصاتش در بنچ مارک گیک بنچ نمایش داده شده است، 4 گیگابایت حافظه رم دارد و برخلاف نوکیا X6 که از رابط کاربری سفارشی بازار چین استفاده می نماید، اندروید اورئو 8.1.0 را اجرا می نماید.

لیست بنچ مارک هم چنین تائید می نماید که این نسخه جهانی نوکیا x6 با همان پردازنده کوالکوم اسنپ دراگون 636 طراحی شده است. بر اساس شایعات قبلی امیدواریم که نوکیا 6.1 پلاس در بیست و هشتم تیر ماه عرضه گردد ولی احتمالا کمی طول می کشد تا در بازار جهانی به فروش برسد.

منبع: برترین ها

به "مشخصات نوکیا 6.1 پلاس فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات نوکیا 6.1 پلاس فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید