نهاد های امنیتی پیگیر کیک های آلوده، گزارشی از مسمومیت مصرف بیسکوئیت های قرص دار نداشتیم

به گزارش وبلاگ پر زرق و برق، مغازه ای گفت: بنابر اعلام وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو تا به امروز گزارشی از مسمومیت افراد با بیسکویت های قرص دار نداشتیم.

نهاد های امنیتی پیگیر کیک های آلوده، گزارشی از مسمومیت مصرف بیسکوئیت های قرص دار نداشتیم

جمشید مغازه ای رئیس انجمن بیسکویت، شیرینی و شکلات در گفت و گو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی وبلاگ پر زرق و برق، درباره آخرین پیگیری ها پیرامون بیسکوئیت های حاوی قرص اظهار کرد: با وجود پیگیری های اجرا شده، این اطمینان را می دهیم که بیسکوئیت های قرص دار مربوط به خطوط تولید نیست.

وی با اشاره به اینکه تا به امروز پیگیری ها پیرامون این موضوع به نتیجه مطلوبی نرسیده است، اضافه کرد: علی رغم پیگیری های مکرر از دستگاه های ذی ربط، تا به امروز گروه یا باندی در این زمینه دستگیر نشده و به عبارت دیگر قضیه حل و فصل نشده است.

مغازه ای با بیان اینکه بحث نظارت از دست نهاد های نظارتی خارج است، گفت: هم اکنون مسائل از سوی نهاد های امنیتی در حال بررسی است که امیدواریم هر چه سریع تر پیگیری ها به نتیجه مطلوب برسد تا نگرانی های مردم کاهش یابد.

رئیس انجمن بیسکویت، شیرینی و شکلات ادامه داد: بنابر اظهارات وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو، تا به امروز گزارشی مبنی بر مسمویت از ناحیه قرص های داخل بیسکویت و تی تاپ نداشتیم.

به گفته وی، اگرچه در ابتدا گفته می شد که قرص های برنج، ترامادول و مواد مخدر در داخل بیسکویت، پچ پچ و تی تاپ و... استفاده شده است، اما طبق بررسی های به عمل آمده قرص ها معمولی هستند و عموما در داخل بسته بندی که به سهولت باز می شوند، گذاشته می شود.

پشت پرده هایی از کیک های آلوده به دارو/از ردپای نفوذ در کارخانه ها تا احتمال قاچاق مواد مخدر به خارج از کشور

مغازه ای با اشاره اینکه مسائل مربوط به استفاده از قرص در داخل محصولات بعد از تولید اتفاق می افتد، بیان نمود: اگرچه نگرانی خانوار ها در خصوص مصرف بیسکویت، تی تاپ و.. امری طبیعی است، اما طی بازدید های مختلف از مراکز تولید و بازکردن بسته های مختلف تولیدی نمونه مثبتی رویت نشد که این امر نشان می دهد این اتفاق خارج از محیط کارخانه در انبار ها اتفاق می افتد.

رئیس انجمن بیسکویت، شیرینی و شکلات در انتها شرح داد: با وجود آنکه تی تاپ و بیسکویت در درجه حرارت 250 تا 300 درجه سانتی گراد پخت می شود، بدیهی است که این قرص ها در چنین درجه حرارتی دوام نمی آورد، به همین خاطر توصیه می شود از فروشگاه ها و مغازه های معتبر خریداری کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نهاد های امنیتی پیگیر کیک های آلوده، گزارشی از مسمومیت مصرف بیسکوئیت های قرص دار نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نهاد های امنیتی پیگیر کیک های آلوده، گزارشی از مسمومیت مصرف بیسکوئیت های قرص دار نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید